Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York en Virginia in de meivakantie
Re: New York en Virginia in de meivakantie
Met nog een dikke 6 weken te gaan, krijgt de route steeds meer vorm. Grappig is dat we uiteindelijk uitkomen op wat ons eerste globale plan was.
Dag 1 Aankomst middaguur EWR, shoppen in Jersey Garden Outlet (bij hotel)
Dag 2, via Staten island Ferry naar Manhattan (midtwon)
Dag 3, vroeg camper ophalen, boodschappen doen, door Amish County richting Lancaster
Dag 4, Naar Gettysburg voor bezoek villa Eisenhower, diaroma en slagvelden,
Dag 5 Naar Reston, onderweg bezoek aan Great Falls en/of Air Space museum Dulles
Dag 6 Washington
Dag 7 Washington
Dag 8 Washington
Dag 9 naar Williamsburg via route 5
Dag 10 Na bezoek Jamestown naar Cincoteauque
Dag 11 Naar Cape May
Dag 12 Naar Atlantic City
Dag 13 Via west Orange (Lab Edison) naar Tappan, camper inleveren en met de bus naar Manhattan, 's avonds Times Square
Dag 14 Manhattan (Lower/Brooklyn Bridge/Dumbo
Dag 15 Laatste shopping, rond 15.00 uur naar EWR
Dag 16 terug thuis.
We hebben dus een dag langer washington gepland, maar ik vraag mij af of ik die niet beter kan inruilen en wat langer de tijd kan nemen op het laatste stuk.
Daarnaast ben ik nog op zoek naar de mogelijkheden om met OV van Fairfax naar Washington DC te reizen. Deze campground ligt beter tov van wat we willen dan Greenbelt SP.
Iemand al wat meer info hierover kunnen vinden?
Dag 1 Aankomst middaguur EWR, shoppen in Jersey Garden Outlet (bij hotel)
Dag 2, via Staten island Ferry naar Manhattan (midtwon)
Dag 3, vroeg camper ophalen, boodschappen doen, door Amish County richting Lancaster
Dag 4, Naar Gettysburg voor bezoek villa Eisenhower, diaroma en slagvelden,
Dag 5 Naar Reston, onderweg bezoek aan Great Falls en/of Air Space museum Dulles
Dag 6 Washington
Dag 7 Washington
Dag 8 Washington
Dag 9 naar Williamsburg via route 5
Dag 10 Na bezoek Jamestown naar Cincoteauque
Dag 11 Naar Cape May
Dag 12 Naar Atlantic City
Dag 13 Via west Orange (Lab Edison) naar Tappan, camper inleveren en met de bus naar Manhattan, 's avonds Times Square
Dag 14 Manhattan (Lower/Brooklyn Bridge/Dumbo
Dag 15 Laatste shopping, rond 15.00 uur naar EWR
Dag 16 terug thuis.
We hebben dus een dag langer washington gepland, maar ik vraag mij af of ik die niet beter kan inruilen en wat langer de tijd kan nemen op het laatste stuk.
Daarnaast ben ik nog op zoek naar de mogelijkheden om met OV van Fairfax naar Washington DC te reizen. Deze campground ligt beter tov van wat we willen dan Greenbelt SP.
Iemand al wat meer info hierover kunnen vinden?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er is genoeg te doen in DC voor 3 dagen. Heb je al geprobeerd om tour in white house te regelen?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Hoi Isis,\\Ja voor die tour hebben wij ons ingeschreven via Elizabeth Warren. We staan op de lijst en horen ca. 2 weken voor vertrek of er een plaatsje is voor ons.
Ben jij al wat verder met de campground in Fairfax Park?
Ik ben benieuwd of je met de bus naar de Metro kunt, zodat je niet telkens de Rv hoeft mee te nemen naar een parking bij de metro.
Bij Greenbelt heb ik het inmiddels uitgevonden, maar voor Fairfax niet.
Ben jij al wat verder met de campground in Fairfax Park?
Ik ben benieuwd of je met de bus naar de Metro kunt, zodat je niet telkens de Rv hoeft mee te nemen naar een parking bij de metro.
Bij Greenbelt heb ik het inmiddels uitgevonden, maar voor Fairfax niet.
Had even nagevraagd bij Fairfax vwb OV. Kreeg het volgende antwoord:
I understand you are interested in camping at Lake Fairfax Park with your RV and visit Washington D.C. If you have a tow behind vehicle it will not be an issue since there is a metro station that is 30 minutes away and also metro bus stops that are 15 minutes away (the bus stops will then take you to the metro station). If you do not have a tow behind vehicle it will be difficult to use the public transportation as the closest bust stops involve a couple of miles of walking and the crossing of major intersections. If I can be of further help you can reach me by phone at 703-471-5415 ext 16. I can also provide some local areas of interest if you would like as well.
Deze valt dus voor ons af.
I understand you are interested in camping at Lake Fairfax Park with your RV and visit Washington D.C. If you have a tow behind vehicle it will not be an issue since there is a metro station that is 30 minutes away and also metro bus stops that are 15 minutes away (the bus stops will then take you to the metro station). If you do not have a tow behind vehicle it will be difficult to use the public transportation as the closest bust stops involve a couple of miles of walking and the crossing of major intersections. If I can be of further help you can reach me by phone at 703-471-5415 ext 16. I can also provide some local areas of interest if you would like as well.
Deze valt dus voor ons af.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 7464 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-