Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Yankees + Andere sporten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
New York Yankees + Andere sporten
Goedendag,
Ik ben vanaf 25 September in New York voor 8 dagen.
Ik heb een vraag puur op sport gericht.
Ik zou graag naar de wedstrijd van de New York Yankees op 25 September tegen de Baltimore Oriols gaan, maar op de site van de NY Yankees kun je voor die specifieke wedstrijd geen kaartjes kopen, terwijl je voor diezelfde wedstrijd een dag eerder nog voldoende tickets kan vinden. Het is de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen, maar ik weet niet of het daarmee te maken heeft. Heeft iemand hier ervaring mee? En anders zou ik het erop moeten gokken dat ze de play-offs halen, maar dan zijn de kaarten waarschijnlijk ook moeilijker te verkrijgen...
Als alternatief zou ik misschien naar de New York Giants willen, maar ik heb gelezen dat het erg moeilijk is om daar kaartjes voor te krijgen. Heeft iemand daar ervaringen mee?
NBA en NHL zijn dan nog niet begonnen (ook pre-season niet), dus dat zijn sowieso geen opties.
Met vriendelijke groeten,
Martijn
Ik ben vanaf 25 September in New York voor 8 dagen.
Ik heb een vraag puur op sport gericht.
Ik zou graag naar de wedstrijd van de New York Yankees op 25 September tegen de Baltimore Oriols gaan, maar op de site van de NY Yankees kun je voor die specifieke wedstrijd geen kaartjes kopen, terwijl je voor diezelfde wedstrijd een dag eerder nog voldoende tickets kan vinden. Het is de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen, maar ik weet niet of het daarmee te maken heeft. Heeft iemand hier ervaring mee? En anders zou ik het erop moeten gokken dat ze de play-offs halen, maar dan zijn de kaarten waarschijnlijk ook moeilijker te verkrijgen...
Als alternatief zou ik misschien naar de New York Giants willen, maar ik heb gelezen dat het erg moeilijk is om daar kaartjes voor te krijgen. Heeft iemand daar ervaringen mee?
NBA en NHL zijn dan nog niet begonnen (ook pre-season niet), dus dat zijn sowieso geen opties.
Met vriendelijke groeten,
Martijn
2012: Orlando & Miami
2014: Washington DC & New York
2017: Zuid-West USA
Re: New York Yankees + Andere sporten
kijk op STUBHUB! dit is ook al heel vaak besproken op het forum.
New York-Miami 2009 rondreis
New York-2010
New York-2014
New York-2010
New York-2014
-
- Amerika-ontdekker
Heb idd op Stubhub gekeken, maar zijn nogal dure kaarten daar (startend vanaf $170,-) Vergeleken met de prijzen op de officiële website vind ik dat erg gortig. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de reden dat de kaarten niet meer op de officiële website te krijgen zijn.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
hee, inderdaad alleen dure tickets op stubhub op dit moment (woensdags is veel goedkoper!)
Maar dat kan zo veranderen, hoor, hoe dichter bij de datum, hoe goedkoper het over het algemeen wordt. En lang niet iedereen heeft zijn kaartjes voor die tijd al te koop aangeboden. Ik zou regelmatig even checken, als ik jou was
het zal niet zo zijn dat kaartjes 'niet meer' via de officiele site te kopen zijn ... waarschijnlijk is het 'nog niet'....
losse tickets zijn altijd pas later te koop, in maart gaan de seizoenskaarten open en daar vind je dan wedstrijden van op stubhub, omdat niet iedereen naar elke wedstrijd gaat, de rest veilen ze dan ....
Maar dat kan zo veranderen, hoor, hoe dichter bij de datum, hoe goedkoper het over het algemeen wordt. En lang niet iedereen heeft zijn kaartjes voor die tijd al te koop aangeboden. Ik zou regelmatig even checken, als ik jou was
het zal niet zo zijn dat kaartjes 'niet meer' via de officiele site te kopen zijn ... waarschijnlijk is het 'nog niet'....
losse tickets zijn altijd pas later te koop, in maart gaan de seizoenskaarten open en daar vind je dan wedstrijden van op stubhub, omdat niet iedereen naar elke wedstrijd gaat, de rest veilen ze dan ....
Vraag en aanbod. Laatste reguliere thuiswedstrijd willen veel fans absoluut zien. Zeker nadat de Yankees vorig jaar de playoffs misliepen. Kan zomaar wel eens de allerlaatste thuiswedstrijd in 2014 zijn. Dus veel hogere prijzen.
Kaarten voor de New York Giants schijnen inderdaad moeilijk te krijgen zijn. Toch blijven kijken op ticketmaster en stubhub. Kaarten zijn echter niet goedkoop!
Eind september zijn er in de NHL oefenwedstrijden. Rangers, Devils en Islanders zullen vast en zeker rond die tijd thuiswedstrijden hebben. Oefenschema wordt waarschijnlijk in juni bekend gemaakt.
Voor NBA is het eind september te vroeg. Wel zijn in de WNBA (vrouwen-NBA) playoffs. Ik meen dat New York ook een team in de WNBA heeft. Maar je weet pas in augustus hoe het met de wedstrijden zit.
Kaarten voor de New York Giants schijnen inderdaad moeilijk te krijgen zijn. Toch blijven kijken op ticketmaster en stubhub. Kaarten zijn echter niet goedkoop!
Eind september zijn er in de NHL oefenwedstrijden. Rangers, Devils en Islanders zullen vast en zeker rond die tijd thuiswedstrijden hebben. Oefenschema wordt waarschijnlijk in juni bekend gemaakt.
Voor NBA is het eind september te vroeg. Wel zijn in de WNBA (vrouwen-NBA) playoffs. Ik meen dat New York ook een team in de WNBA heeft. Maar je weet pas in augustus hoe het met de wedstrijden zit.
- meyem
- Amerika-expert
ah, je hebt gelijk, het lijkt de laatste geplande wedstrijd van de Yankees te zijn ...
de Mets gaan nog een paar dagen door, misschien is dat een optie? (I ben een Mets fan)
de Mets gaan nog een paar dagen door, misschien is dat een optie? (I ben een Mets fan)

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Gewoon wachten.t-i-n-u-s schreef:Heb idd op Stubhub gekeken, maar zijn nogal dure kaarten daar (startend vanaf $170,-) Vergeleken met de prijzen op de officiële website vind ik dat erg gortig. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de reden dat de kaarten niet meer op de officiële website te krijgen zijn.
Als het kan zou ik gewoon proberen op de dag van de wedstrijd een kaartje proberen te kopen via stubhub dan zakken ze meestal flik met de prijs
-
- Amerika-ontdekker
En mag ik vragen waarom jij dat precies een Mets fan bent en geen Yankees fan? Kun je wat vertellen over de achtergronden van de beide clubs? Ik ben (nog) een leek op dat gebied namelijkmeyem schreef:ah, je hebt gelijk, het lijkt de laatste geplande wedstrijd van de Yankees te zijn ...

- meyem
- Amerika-expert
lol, ach, het is niet echt ergens op gebaseerd, hoor ...
ik vind het stadion van de Mets mooier dan dat van de Yankees, en iedereen is al voor de Yanks, dus .....
de Mets is vooral het team van Queens, en vooral van de Latino bevolking .... ik voel me uitstekend thuis tussen dat publiek ...
Maar, je kunt naast een supporter van de tegenstander zitten en het reuze gezellig hebben, dat is juist zo leuk van honkbal
ik vind het stadion van de Mets mooier dan dat van de Yankees, en iedereen is al voor de Yanks, dus .....
de Mets is vooral het team van Queens, en vooral van de Latino bevolking .... ik voel me uitstekend thuis tussen dat publiek ...
Maar, je kunt naast een supporter van de tegenstander zitten en het reuze gezellig hebben, dat is juist zo leuk van honkbal

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dit is het laatste seizoen waarin Derek Jeter voor de Yankees speelt, het zal misschien zijn laatste wedstrijd zijn. Daarom zijn de kaarten duurder of zelfs uitverkocht. Iedereen wil bij deze speciale wedstrijd zijn...
-
- Amerika-ontdekker
Aahh, duidelijk! Aan Derek Jeter had ik niet gedacht idd. Wel gehoord, maar niet gekoppeld dat het misschien zijn laatste wedstrijd zou kunnen zijn.
Ik ga zeker overwegen om naar de Jets te gaan.
Thanks voor de reacties
Ik ga zeker overwegen om naar de Jets te gaan.
Thanks voor de reacties

- Bushmaster
- Amerika-expert
Even dit topic kapen,
iemand misschien ervaring met de plaatsen in het stadion van de Yankees?
Wil aankomende zomer ook een wedstrijd bezoeken, waar zijn mooie plaatsen in stadion (wat zijn uberhaubt mooie plaatsen bij baseball?)

iemand misschien ervaring met de plaatsen in het stadion van de Yankees?
Wil aankomende zomer ook een wedstrijd bezoeken, waar zijn mooie plaatsen in stadion (wat zijn uberhaubt mooie plaatsen bij baseball?)

-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het is mooi om een beetje achter de plaat te zitten vanwaar wordt geslagen. Dan heb je daar goed zicht op. Wij zaten een paar jaar geleden ongeveer tussen vak 319-321 of 419-421 (weet ik niet meer precies). Hoog in het stadion, maar mooie plek om goed te volgen. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je voor de kaartjes wilt betalen. In deze vakken ben je voor een paar tientjes klaar, wij vonden het vooral leuk om de wedstrijd te beleven. Als je er meer geld aan wilt uitgeven is het natuurlijk mooi om wat dichter naar beneden te gaan.
Er zijn ook goedkope plekken in de vakken 201-204 en 235-239 maar daar kun je de wedstrijd veel minder goed volgen.
Er zijn ook goedkope plekken in de vakken 201-204 en 235-239 maar daar kun je de wedstrijd veel minder goed volgen.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bushmaster
- Amerika-expert
OK bedankt voor de info, gaat mij ook om het "meemaken",
ben niet echt een hardcore baseball-fan
ben niet echt een hardcore baseball-fan

- meyem
- Amerika-expert
Hoog maakt mij ook niet uit, de sfeer is goed.
Maar ik vind het leukst om 'binnen de honken' te zitten, dus tussen 415 en 425 ....
en tussen de thuisplaat en 1 vind ik dan het leukste ...
mijn voorkeur: een avondwedstrijd .... heb je de dag aan jezelf en het is gezellig met de lichten aan in het donker
Maar ik vind het leukst om 'binnen de honken' te zitten, dus tussen 415 en 425 ....
en tussen de thuisplaat en 1 vind ik dan het leukste ...
mijn voorkeur: een avondwedstrijd .... heb je de dag aan jezelf en het is gezellig met de lichten aan in het donker
Ik had 2 jaar geleden bij Yankees-Mariners een zgn cafeseat voor ongeveer $60. Die staan bij de 100-vakken. Het zijn cafekrukken met een tafeltje ervoor.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hadden 2 weken terug plaats 330 dacht ik, die zijn vrij ok. Al moet ik wel zeggen ik ben blij dat ik dit heb gedaan maar als ik ooit nog eens naar NY ga zou ik dit niet meer terug doen.
- meyem
- Amerika-expert
Stanne schreef:Wij hadden 2 weken terug plaats 330 dacht ik, die zijn vrij ok. Al moet ik wel zeggen ik ben blij dat ik dit heb gedaan maar als ik ooit nog eens naar NY ga zou ik dit niet meer terug doen.
bedoel je dan de honkbalwedstrijd of vak 330

ik kom uit een honkbalfamilie, dus ik ken het spel en de taktiek redelijk goed. Vroeger zat ik altijd te scoren om goed bij het spel te blijven. Honkbal kan heel saai zijn, maar ook heel spannend .... de sfeer in de amerikaanse stadiums is voor mij elke keer weer genieten ...
Maar, ik zou inderdaad zelf ook niet naar een ijshockey wedstrijd of basketbal gaan .... is vast ook heel leuk, maar dat trekt mij juist weer niet
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Plaatsen waren goed, alleen vond ik er weinig sfeer, saaie wedstrijd en na 3u en half na de 9de inning stond het terug gelijk 5/5 nog een half uur gebleven en dan zijn we doorgegaan, kheb gelezen dat dit is doorgegaan de 14de inningmeyem schreef:Stanne schreef:Wij hadden 2 weken terug plaats 330 dacht ik, die zijn vrij ok. Al moet ik wel zeggen ik ben blij dat ik dit heb gedaan maar als ik ooit nog eens naar NY ga zou ik dit niet meer terug doen.
bedoel je dan de honkbalwedstrijd of vak 330?
ik kom uit een honkbalfamilie, dus ik ken het spel en de taktiek redelijk goed. Vroeger zat ik altijd te scoren om goed bij het spel te blijven. Honkbal kan heel saai zijn, maar ook heel spannend .... de sfeer in de amerikaanse stadiums is voor mij elke keer weer genieten ...
Maar, ik zou inderdaad zelf ook niet naar een ijshockey wedstrijd of basketbal gaan .... is vast ook heel leuk, maar dat trekt mij juist weer niet

4jaar geleden ben ik naar de Atlanta Braves gegaan daar vond ik de beleving veel leuker.
NBA daarintegen vond ik echt super, goede wedstrijd,sfeer, en Riahanna gezien

- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Alsje de kans hebt zou ik sowieso voor een andere sport dan baseball gaan
Ik heb het bij de yankees geloof ik 6 en halve inning volgehouden.
Wat is dat langdradig zeg.
Honkbal moet je echt zelf spelen met vrienden en niet gaan kijken
NBA vond ik helemaal geweldig en zou ook heel erg graag een keer bij de NFL of NHL gaan kijken.
Maar dat is wel erg seizoens gebonden.
Ik heb het bij de yankees geloof ik 6 en halve inning volgehouden.
Wat is dat langdradig zeg.
Honkbal moet je echt zelf spelen met vrienden en niet gaan kijken

NBA vond ik helemaal geweldig en zou ook heel erg graag een keer bij de NFL of NHL gaan kijken.
Maar dat is wel erg seizoens gebonden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1815 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-