Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trip NY en DC (eerste keer)
Re: Trip NY en DC (eerste keer)
Oké, bedankt voor de reactie.
Hotel 17, rates beginnen bij $155. Nogal aan de prijzige kant toch, voor gedeelde badkamer.
Hotel 17, rates beginnen bij $155. Nogal aan de prijzige kant toch, voor gedeelde badkamer.
Zal eens kijken of ik voor je kan op zoeken wat wij precies hebben betaald.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Lees hier een aantal opmerkingen over treinen met amtrak tussen Nyc en DC. De site van Amtrak geeft bagagerestricties weer (max 2 stuks handbagage). Kan niet vinden dat ik ergens bij kan betalen of bagage in kan checken. Wie heeft daar ervaring/tips voor? Wij reizen in juli 2013. Alvast dank!
Ik heb eind november 2011 tijdens een treinreis van Washington naar New York een koffer en een kleine rugzak meegenomen.Hoefde ik niet voor te betalen en niet in te checken. Aan het begin van elke wagon is bagageruimte en ook boven de zitplaatsen zijn bagagerekken.
Ik ben nu bezig met de hotels en heb me verdiept in hotwire en priceline. Maar ik lees dat het nu nog geen zin heeft om een hotel via een van die sites te boeken, omdat het nog te vroeg is (we gaan pas eind augustus). Klopt dat?
Zo ja, waar kan ik dan nu alvast iets boeken? Ik heb goede ervaringen met booking.com, maar misschien zijn er wel goedkopere aanbieders of acties?
Bedankt!
Zo ja, waar kan ik dan nu alvast iets boeken? Ik heb goede ervaringen met booking.com, maar misschien zijn er wel goedkopere aanbieders of acties?
Bedankt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Elise - Afhankelijk van de trein die je boekt kun je wel of niet bagage inchecken. Bij de goedkoopste treinen (regional) kan dat niet. In mijn ervaring let men niet heel erg op hoeveel bagage er mee gaat. Ik had een grote duffel, grote en kleinere handtas en fototoesteltas mee en dat paste allemaal prima.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
er zijn regelmatig acties van hotels en augustus in NYC is heet, en dus moet goedkoper wel lukken ....
maar dat gezegd, je komt meestal alleen achter acties als je je inschrijft op de mailinglists van hotels zelf .... dat is een naald in de spreekwoordelijke hooiberg .....
als ik jou was, zou ik nu via booking.com iets boeken voor een prijs die je wel aanstaat (altijd even reviews her en der lezen) en wat je gratis op kunt zeggen. En dan gewoon closer to date eens op hotwire enzo kijken, inderdaad, nu nog te vroeg ...
maar dat gezegd, je komt meestal alleen achter acties als je je inschrijft op de mailinglists van hotels zelf .... dat is een naald in de spreekwoordelijke hooiberg .....
als ik jou was, zou ik nu via booking.com iets boeken voor een prijs die je wel aanstaat (altijd even reviews her en der lezen) en wat je gratis op kunt zeggen. En dan gewoon closer to date eens op hotwire enzo kijken, inderdaad, nu nog te vroeg ...
Goede tip, Katja! Ik was nog op zoek naar een leuke verblijfplaats in Washington en dit ziet er super uit. Gelijk een aanvraag gedaan, bedankt!Katja schreef:Deze: https://www.airbnb.com/rooms/333398
In NY waren we van plan om via Airbnb te overnachten maar helaas werd onze planning heel vreemd door de storm tijdens onze reis en hebben we last minute maar een hostel geboekt.
Heb nog even gekeken of ik kon vinden wat wij voor Capitol Suites in Washington hebben betaald maar helaas ik kan het nergens meer terug vinden. Sorry...
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Ik wil hier graag even waarschuwen voor airnb.
Heb afgelopen weekeind een huisje proberen te boeken voor hotsprings Arkansas.
De eigenaar wou telefonischs contact en gaf me een telnr van de manager.
Deze kon de reservering niet vinden.
Gaf me haar mailadres en vroeg om de mijne zodat ze contact kon opnemen.
Het huisje werdt als bezet weergegeven.
Volgende dag mail van airnb dat de eigenaar geen contact met mij had opgenomen en de boeking niet door kon gaan.
Via airnb eigenaar gemaild en die gaf aan dat hij niet wist wat er mis was gegaan.
Omdat ik met boekingen in de Vs bezig was logde ik dezelfde dag nog in op icscards.
Twee keer een klein bedrag afgeschreven van Epoch billwinning.com
Visa op de hoogte gesteld dat de afgeschreven bedragen niet correct waren.
Dag er op weer 20 euro weg.
Nog een dag later 30 euro.
Visa gebeld en in eerste instantie vonden ze het geen fraude te kleine bedragen.
Maar als dit elke dag door zou gaan wordt het vanzelf een groot bedrag.
Dus moest mijn creditkaart geblokeerd worden ruim een week voor vertrek naar de Vs.
Heb airnb een spoedmail gestuurd met een waarschuwing voor de verhuurder.
En gevraagd of de verhuurder beschikking had over mijn creditkaart gegevens.
Naar een paar dagen een standaard mail gekregen....probeer meerdere verhuurders voor een snelle reactie.
Wij hebben u betaling ingetrokken.
Geen antwoord op mijn vragen en geen conrole op de eigenaar.
Het bedrijf wat de bedragen afschreef blijkt ook in Californie te zitten maar schrijft via Verenigd koningkrijk af.
Ondertussen heeft het ics fraude team de bedragen weer terug kunnen halen.
En ben ik naar reviews gaan zoeken over airnb.
Dit was schrikbarend hoeveel mensen opgelicht worden.
Zowel verhuurder en huurder.
Dus ik wil graag waarschuwen zodat anderen dit niet meemaken.
Was ik niet bezig geweest om hotels te boeken had ik nooit op mijn creditkaart gekeken en wie weet hoeveel geld ze erafgeschreven hadden.
Heb afgelopen weekeind een huisje proberen te boeken voor hotsprings Arkansas.
De eigenaar wou telefonischs contact en gaf me een telnr van de manager.
Deze kon de reservering niet vinden.
Gaf me haar mailadres en vroeg om de mijne zodat ze contact kon opnemen.
Het huisje werdt als bezet weergegeven.
Volgende dag mail van airnb dat de eigenaar geen contact met mij had opgenomen en de boeking niet door kon gaan.
Via airnb eigenaar gemaild en die gaf aan dat hij niet wist wat er mis was gegaan.
Omdat ik met boekingen in de Vs bezig was logde ik dezelfde dag nog in op icscards.
Twee keer een klein bedrag afgeschreven van Epoch billwinning.com
Visa op de hoogte gesteld dat de afgeschreven bedragen niet correct waren.
Dag er op weer 20 euro weg.
Nog een dag later 30 euro.
Visa gebeld en in eerste instantie vonden ze het geen fraude te kleine bedragen.
Maar als dit elke dag door zou gaan wordt het vanzelf een groot bedrag.
Dus moest mijn creditkaart geblokeerd worden ruim een week voor vertrek naar de Vs.
Heb airnb een spoedmail gestuurd met een waarschuwing voor de verhuurder.
En gevraagd of de verhuurder beschikking had over mijn creditkaart gegevens.
Naar een paar dagen een standaard mail gekregen....probeer meerdere verhuurders voor een snelle reactie.
Wij hebben u betaling ingetrokken.
Geen antwoord op mijn vragen en geen conrole op de eigenaar.
Het bedrijf wat de bedragen afschreef blijkt ook in Californie te zitten maar schrijft via Verenigd koningkrijk af.
Ondertussen heeft het ics fraude team de bedragen weer terug kunnen halen.
En ben ik naar reviews gaan zoeken over airnb.
Dit was schrikbarend hoeveel mensen opgelicht worden.
Zowel verhuurder en huurder.
Dus ik wil graag waarschuwen zodat anderen dit niet meemaken.
Was ik niet bezig geweest om hotels te boeken had ik nooit op mijn creditkaart gekeken en wie weet hoeveel geld ze erafgeschreven hadden.
- infinityland
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij zitten nu in NYC via airbnb.. Wij hebben het gelukkig ge-wel-dig getroffen met onze verhuurders. Leuk appartement, leuke locatie, super aardige en behulpzame mensen. Het kan dus ook goed gaan!
http://jmnyc15.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij gaan 25 mei naar New york, en verblijven daar in hotel Ramada New York eastside, een goede prijs/kwaliteitsverhouding gezien de reacties op tripadvisor lijkt me.
op 2 juni gaan we met de trein naar Washington en verblijven daar 2 nachten in het Americana hotel in Arlington, net buiten Dc, maar met goede metro verbindingen.
op 2 juni gaan we met de trein naar Washington en verblijven daar 2 nachten in het Americana hotel in Arlington, net buiten Dc, maar met goede metro verbindingen.
2010 NYC
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
2011 Denver-LA
2013 Miami-Miami
2014 Nyc-Washington
- meyem
- Amerika-expert
het kan goed gaan .... maar het is nog steeds illegaal in New York City ...
Dat moet je wel altijd blijven beseffen, vind ik ....
Dat moet je wel altijd blijven beseffen, vind ik ....
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet het wel nuanceren. Het is illegaal om appartementen te verhuren maar niet om een slaapplaats te verhuren. Zolang je bij mensen thuis verblijft is er dus niets aan de hand.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- meyem
- Amerika-expert
Dat klopt, zo geld het iig voor NYC (ik geloof dat dat voor andere steden niet het geval is?)Katja schreef: Het is illegaal om appartementen te verhuren maar niet om een slaapplaats te verhuren. Zolang je bij mensen thuis verblijft is er dus niets aan de hand.
maar volgens mij zijn de meeste slaapplekken van AirBnB toch wel apartementen(?) Nu ja, iedereen moet het uiteraard zelf beslissen, maar velen weten niet dat het vaak illegaal is, en daarom wijs ik er toch steeds op.
Dan kunnen mensen een bewustere keuze maken, vind ik ....
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb via Airbnb nog nooit in een appartement geslapen waar dan ook. Altijd gewoon een kamer bij mensen thuis en die zijn er in NY ook meer dan genoeg te vinden.
Prima dat je erop wijst maar geef dan de hele tekst. Iemand die het fijne er niet van weet zal het misschien afschrikken waardoor ze Airbnb helemaal opzij schuiven terwijl dat helemaal niet nodig is. Het is juist een super manier om vaak voordelig te overnachten en nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb inmiddels al aardig wat Airbnb vrienden en unieke ervaringen gehad die ik niet zo willen missen.
Prima dat je erop wijst maar geef dan de hele tekst. Iemand die het fijne er niet van weet zal het misschien afschrikken waardoor ze Airbnb helemaal opzij schuiven terwijl dat helemaal niet nodig is. Het is juist een super manier om vaak voordelig te overnachten en nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb inmiddels al aardig wat Airbnb vrienden en unieke ervaringen gehad die ik niet zo willen missen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 186 Reacties
- 46553 Weergaves
-
Laatste bericht door JWTS
-
- 7 Reacties