Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York via AirBnB/Wimdu
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: New York via AirBnB/Wimdu
Voor NY 2 pogingen gewaagd en 2x door Airbnb benaderd dat we mogelijk te maken hadden met een oplichter.
Dat klopte voor 1 van de gevallen zeker, er werd een email later gevraagd om geld te storten bij een vaag kantoortje.
Gewoon je gezonde verstand gebruiken. Voor Hawaii werkte het prima, ik had die leuke verblijven niet willen missen.
Gelukkig heeft niet iedereen slechte bedoelingen.
Dat klopte voor 1 van de gevallen zeker, er werd een email later gevraagd om geld te storten bij een vaag kantoortje.
Gewoon je gezonde verstand gebruiken. Voor Hawaii werkte het prima, ik had die leuke verblijven niet willen missen.
Gelukkig heeft niet iedereen slechte bedoelingen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vorig jaar hebben wij in Berlijn voor het eerst gebruik gemaakt van AirBnB, zeer goed bevallen.
Zodoende hebben wij voor dit jaar mei/juni ook ons verblijf in NYC en DC via AirBnB geregeld.
Waar ik voornamelijk op let zijn het aantal reviews, of er regelmatig annuleringen zijn en de foto's.
Zodoende hebben wij voor dit jaar mei/juni ook ons verblijf in NYC en DC via AirBnB geregeld.
Waar ik voornamelijk op let zijn het aantal reviews, of er regelmatig annuleringen zijn en de foto's.
- basta18
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Tijdens het zoeken naar een relatief goedkope overnachtingsplek in NY eigenlijk per ongeluk op de website van Airbnb terecht gekomen. We hebben nu voor ons verblijf in augustus een mooi appartement in Greenwich Village (St. Mark's Place) geboekt. En afgaand op de recensies zou het wel eens een schot in de roos kunnen zijn. https://www.airbnb.nl/rooms/1564638
Tijdens twee eerdere bezoeken in een hotel geslapen, maar dit is vooral kostentechnisch een prima alternatief.
Tijdens twee eerdere bezoeken in een hotel geslapen, maar dit is vooral kostentechnisch een prima alternatief.
Zuidwest USA - 2009
NY - 2010
NY - 2011
Canada - 2012
Noordoost USA - 2014
Wereldreis 2015 (USA-NZ-AUS-Zo-Azië)
NY - 2020
NY - 2010
NY - 2011
Canada - 2012
Noordoost USA - 2014
Wereldreis 2015 (USA-NZ-AUS-Zo-Azië)
NY - 2020
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
het ziet er een piepkleine kamer uit maar best gezellig! En hoe vaak ben je in NY nu op je kamer, he! St Mark's is een heel erg leuke buurt, heel veel leuke cafeetjes en barretjes in de buurt. Ik zou zo terug willen!
wij sliepen in dit appartementje, zelfde buurt, dit is ook heel erg aan te raden! https://www.airbnb.nl/rooms/837320
wij sliepen in dit appartementje, zelfde buurt, dit is ook heel erg aan te raden! https://www.airbnb.nl/rooms/837320
-
- Amerika-expert
Inderdaad, leuke buurt die steeds leuker (en onbetaalbaarder) aan het worden is. Om de hoek een oude kerk met een kopbeeld van Peter Stuyvesant. Vooral langs Avenue A en B (straat uitlopen richting 1st Avenue en dan doorgaan naar 'Alphabet City' (Avenues A, B, C en D). Vooral A en B zijn leuk, hoor ik, met interessante bars, restaurants en muziektentjes (vooral richting 14e straat - St. Marks is eigenlijk de 8e straat).
Ik ben de bar Grassroots nog, St. Marks tussen 2 en 3 Avenues. Werd geopend toen ik daar om de hoek woonde in 1976/77. Toen een 'screwdriver' met handgeperst, vers sinaasappelsap $1,25 kostte (en mijn studio appartement $190 in de maand, 5e verdieping zonder lift). Grassroots bestaat nog steeds volgens mij, maar de prijzen zijn wat gestegen (en de huren ook).
Ik ben de bar Grassroots nog, St. Marks tussen 2 en 3 Avenues. Werd geopend toen ik daar om de hoek woonde in 1976/77. Toen een 'screwdriver' met handgeperst, vers sinaasappelsap $1,25 kostte (en mijn studio appartement $190 in de maand, 5e verdieping zonder lift). Grassroots bestaat nog steeds volgens mij, maar de prijzen zijn wat gestegen (en de huren ook).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Vorig jaar heb ik in september 3 weken lang gebruik gemaakt van Airbnb in de VS en Canada. Het is me ontzettend goed bevallen.
Ik heb een weekje in een appartement geslapen op de Lower East Side in Manhattan. Prijs was iets van 70 euro per nacht. Het appartement hebben we wel gedeeld met andere aantal toeristen die een luxere kamer hadden. Wij (vriend en ik) hebben in de woonkamer geslapen op de bank/stoel en matras. Ik vond het eigenlijk helemaal niet erg.
Dit was het uitzicht:
Ik heb een weekje in een appartement geslapen op de Lower East Side in Manhattan. Prijs was iets van 70 euro per nacht. Het appartement hebben we wel gedeeld met andere aantal toeristen die een luxere kamer hadden. Wij (vriend en ik) hebben in de woonkamer geslapen op de bank/stoel en matras. Ik vond het eigenlijk helemaal niet erg.
Dit was het uitzicht:
- infinityland
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben in april hier geslapen: https://www.airbnb.nl/rooms/898861 en ik kan dit appartement aan iedereen aanraden! Lieve verhuurders, rustige buurt, elke dag schone handdoeken en flesjes water, ontbijt granen (en melk en sap) stonden al klaar. Onze vlucht was vertraagd waardoor we pas tegen middernacht aankwamen maar zelfs toen werden we persoonlijk begroet en kregen we een uitgebreide rondleiding. Een supermarkt en F-Train in de buurt... Wij vonden het juist wel lekker om 20-25 min met de metro van het centrum af te zitten, zo konden we ook even ontsnappen aan de drukte.
oh en de diner (Avenita Diner) om de hoek is ook erg aan te raden
oh en de diner (Avenita Diner) om de hoek is ook erg aan te raden

http://jmnyc15.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1840 Weergaves
-