Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schieten in New York
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Schieten in New York
Hoi,
Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met schieten in New york?
Ik heb van mensen gehoord dat je daar gewoon zomaar een schietclub in kan lopen en kan schieten.
Als dit kan, waar kun je dit dan het beste doen? Lijkt mij een leuk cadeau voor iemand
Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met schieten in New york?
Ik heb van mensen gehoord dat je daar gewoon zomaar een schietclub in kan lopen en kan schieten.
Als dit kan, waar kun je dit dan het beste doen? Lijkt mij een leuk cadeau voor iemand
-
- Amerika-expert
Re: Schieten in New York
Ik heb zelf een tijdje geleden weer eens met pijl en boog geschoten (eerste keer na een uitstapje tijdens een vakantie in Winchester, Engeland). Schoot ondanks dat het een 40 jaar geleden was dat ik voor het laatst een pijl en boog in handen had, toch niet al te slecht, de meeste pijlen kwamen op het papieren doelwit, of in ieder geval er niet al te ver vandaan.
Zoeken op 'archery in ny' leverde een aantal boogschuttersplekken op, vooral in Queens. Plus deze organisatie in Manhattan: http://eliteshooters.com/users/awp.php?ln=711098
Die laatste groep lijkt erg serieus, maar je zult er dan wel een dagje tegenaan moeten gooien, het lijkt niet dat ze je er zomaar op los laten schieten!
Zoeken op 'archery in ny' leverde een aantal boogschuttersplekken op, vooral in Queens. Plus deze organisatie in Manhattan: http://eliteshooters.com/users/awp.php?ln=711098
Die laatste groep lijkt erg serieus, maar je zult er dan wel een dagje tegenaan moeten gooien, het lijkt niet dat ze je er zomaar op los laten schieten!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Color01
- Amerika-expert
google eens naar Shooting Range.
wij gaan hier bij ons in de buurt elke week naar een shooting range.
wij gaan hier bij ons in de buurt elke week naar een shooting range.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
wat ik uit het draadje van Tripadvisor begrijp, kun je als buitenlander in de staat NY geen pistool vasthouden ....?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Citaat van http://westsidepistolrange.com
In NYC and the five boroughs, a civilian cannot shoot/use/rent a HANDGUN or PISTOL without having a NYC Handgun License issued by NYPD License Division.
In NYC and the five boroughs, a civilian cannot shoot/use/rent a HANDGUN or PISTOL without having a NYC Handgun License issued by NYPD License Division.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Zijn er misschien andere staten die andere regels hebben?
Waar je 't wel kan doen?
Waar je 't wel kan doen?
- recidivist
- Amerikafan
Tot 2x toe heb zijn er bij vertrek uit de VS monsters genomen van mijn handen bij de security. Eén keer had ik de dag ervoor geschoten. Niet een hele fijne gedachte en alhoewel het in de US "gewoon" is dat je mag/kan schieten, heb je toch wel wat uit te leggen (als buitenlander).
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
even dat Tripadvisor draadje lezen ...Ilyasftw schreef:Zijn er misschien andere staten die andere regels hebben?
Waar je 't wel kan doen?
Tip, in New Jersey kan het wel gewoon volgens mij.
kijk even op http://www.handgunlaws.us om te zien wat de wetten en regels zijn qua vuurwapen in New York. Deze website is het meeste georienteerd op Conceal carry wetten maar daar vanuit kan je heel wat opmaken.
Voor de OP: als je voor vol automaten zoekt heb je veel beter kans in de zuiderlijke staten. De noord oostelijke staten samen met Californie hebben redelijk strikte regels qua vuurwapens.
Heb je een bron hiervoor?Eduard_ schreef:Tip, in New Jersey kan het wel gewoon volgens mij.
Voor de OP: als je voor vol automaten zoekt heb je veel beter kans in de zuiderlijke staten. De noord oostelijke staten samen met Californie hebben redelijk strikte regels qua vuurwapens.
Ik heb hier gevraagd of het kon. http://gunforhire.com
@Eduard
Ziet er interessant uit! Ik weet voor Illinois dat er sommige plekken geen touristen laten schieten puur vanuit vanuit een veiligheids punt. Oh en een tip voor wie gaat schieten. Was je kleren voor je terug naar Nederland vliegt als je de kans hebt!

Ziet er interessant uit! Ik weet voor Illinois dat er sommige plekken geen touristen laten schieten puur vanuit vanuit een veiligheids punt. Oh en een tip voor wie gaat schieten. Was je kleren voor je terug naar Nederland vliegt als je de kans hebt!

- Bushmaster
- Amerika-expert
Niet nodig hoor, die veiligheidsmensen weten het verschil wel tussen nitro-kruit en explosieven.Was je kleren voor je terug naar Nederland vliegt als je de kans hebt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 11374 Weergaves
-
Laatste bericht door meyem
-
- 19 Reacties