Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Whale watching: Boston of Cape Cod?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Whale watching: Boston of Cape Cod?

Bericht door Elmo »

In juli zouden we een whale watching tour willen doen samen met vrienden die op dat moment in Boston (Harvard) wonen. Zelf hebben we in die periode een hotel op Cape Cod.

Zijn er aanraders voor tours vanuit Boston of Cape Cod? Ofwel moeten wij ons hotel annuleren (2 nachten Cape Cod) en iets zoeken rond Harvard ofwel moeten onze vrienden een hotel zoeken in Cape Cod. Gezien we zelf 3 en onze vrienden 4 kinderen hebben wordt het erg dringend om dit te regelen.

Hopelijk zien we ook walvissen, onze bende (kinderen) kijkt er al naar uit :wink: .
Habi
Amerikafan

Re: Whale watching: Boston of Cape Cod?

Bericht door Habi »

Wij hebben voor over 2 weken geboekt bij Dolphin fleet in province town cape cod. Zij claimen zelfs dat als je niets gezien hebt de volgende tocht gratis mee kan. ik ben benieuwd!
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Maakt niet uit, Boston of Cape Cod, al die boten gaan naar Stellwagen Bank. Vanaf Ptown is dat iets dichterbij dan vanuit Boston.

Wonen jullie vrienden in Harvard, MA of werken ze bij Harvard in Cambridge?
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elmo »

Harvard in Cambridge. Ze vertrekken zelf ook pas over 2,5 weken dus noch zij noch wij hebben nu al zicht op een goede hotellocatie.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Inderdaad, al die boten varen naar de Stellwagen Bank. Zo ook die van ons afgelopen zomer vanuit Rye Harbor. Geweldige middag op zee, helaas geen grote walvissen gezien, wel veel Dolfijnen en wat andere grote vissen. Bedrijf deed er wel alle moeite voor. Zie voor foto's en info mijn reisverslag.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Ik rij komende vrijdag naar Cape Cod en zat er aan te denken om de walvis boottocht te doen. Misschien als het weer beetje mee zit dat ik er even naar ga kijken. @ Dutchie in Boston:

Enig advies dat ik echt MOET hebben gezien in Boston? We gaan van Falmouth een dagje naar Boston voor we weer terug naar Chicago rijden. Voor wie interesse heeft ik zal proberen mijn blog beetje bij te houden over onze trip naar Cape Cod en dagje naar Boston.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij voeren vanuit Gloucester, een nog wat noordelijker gelegen plaatsje aan de baai. We hebben daar 's middags na de walvistocht nog een rondje schiereiland (Cape Ann) gereden, langs al die prachtige huizen die meteen aan de oceaanrand staan. Als je daar een kamer in een hotel als dit kan vinden, ben je spekkoper.

Hoewel ik Provincetown ook leuk vond, maar *enorm* druk met toeristen en de bijbehorende tierelantijnwinkeltjes en hotdog/ijsjeszaken.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer