Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voedsel

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
theonebull
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Voedsel

Bericht door theonebull »

Hi iedereen.

Misschien wel rare vraag over voedsel. Over iets meer dan 7,5 week zit ik in NY voor 12 dagen.
Op internet zie je veel lekker pizza's en Hamburger. Zien er super lekker uit ware het niet dat ik tegen kaas kan ( gesmolten ). In nederland kan je vragen of zonder kaas kan gelukkig.

Maar heeft iemand daar ook ervaring mee in gehad. Bang dat ze je dan raar aan zullen kijken. :( En of ze dan ook zonder kaas doen.

Vr. Groeten Wilfried
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Voedsel

Bericht door Petticoat »

In Amerika zijn ze nog makkelijker en flexibeler dan in Nederland met dat soort vragen. Je bent vast niet de enige die geen kaas wil en als je iets vraagt zonder kaas krijg je dat vast. Ik vraag vaak hamburgers zonder brood, en laat bij maaltijden de aardappelpuree vervangen door rijst of frietjes. Daar heeft nog nooit iemand moeilijk overgedaan.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
theonebull
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Dankje wel Petticoat
Stefan-dg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Stefan-dg »

Mijn ervaring is dat over dit soort dingen in Nederland moeilijker wordt gedaan dan in andere landen.

Dus gewoon zeggen als je besteld en je zit wel goed.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

je bent gerust niet de enige daar die niet tegen kaas kan ..... je kunt er van alle markten eten, zowel junk als heel gezond en heel lekker, je zult absoluut niet van de honger omkomen ... :lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Heb in Chicago en omstreken vaak gevraagd om kaas en saus ertussenuit te laten en ze maakten daar nergens een probleem van. Vaak vroegen ze of ik wat anders in de plaats wou, dus maak je maar geen zorgen! De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

Ben het eens met bovenstaande reply’s, juist in Amerika is het nooit een probleem om je maaltijd aan te passen. Het bijzondere is dat het meestal nog goed gaat ook. In Nederland wordt op dit soort vragen vaak moeilijk gereageerd, maar in Amerikaanse restaurants echt nooit. Dus gewoon vragen en het wordt geregeld.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
theonebull
Amerika-ontdekker
Contacteer:

dank je wel... kan met gerust hard de burgers naar binnen werken :P
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Eet vooral de burger van Shake Shack een keer .... om je vingers bij af te likken ...alleen jammer dat je dan niet hun cheese fries erbij kunt nemen .... :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer