Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reis alleen naar New York
Tips voor reis alleen naar New York
Hey mensen,
De laatste tijd heb ik een vervelende tijd gehad en tevens ook uit een relatie van 4 jaar geraakt. Ik wil even een tijdje weg en lekker genieten en relaxen en dacht eraan om alleen naar New York te gaan. Heeft iemand ervaring met alleen reizen naar New York en wat kan je het beste doen om er een leuke reis van te maken. Ik sta zeker op om nieuwe mensen daar te ontmoeten en lekker te genieten van het nachtleven. Ook vraag ik me af of vrouwen zo vriendelijk en zo leuk zijn zoals ze worden beschreven door mensen die er zijn geweest en mensen die in new york wonen. Wat gezelschap in de avond en in de nacht is niet mis. ik ben van plan om 10 nachten/11 dagen te blijven en een hotel te vinden in Manhattan ergens.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en reacties.
Groeten,
Marko
De laatste tijd heb ik een vervelende tijd gehad en tevens ook uit een relatie van 4 jaar geraakt. Ik wil even een tijdje weg en lekker genieten en relaxen en dacht eraan om alleen naar New York te gaan. Heeft iemand ervaring met alleen reizen naar New York en wat kan je het beste doen om er een leuke reis van te maken. Ik sta zeker op om nieuwe mensen daar te ontmoeten en lekker te genieten van het nachtleven. Ook vraag ik me af of vrouwen zo vriendelijk en zo leuk zijn zoals ze worden beschreven door mensen die er zijn geweest en mensen die in new york wonen. Wat gezelschap in de avond en in de nacht is niet mis. ik ben van plan om 10 nachten/11 dagen te blijven en een hotel te vinden in Manhattan ergens.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en reacties.
Groeten,
Marko
Re: Tips voor reis alleen naar New York
New York is geweldig, fantastisch en ga zo maar door. Maar voor vriendelijke mensen moet je niet in New York zijn. Natuurlijk zul je af en toe mensen vinden die je vriendelijk vindt maar New York staat zeker niet bekend om zijn vriendelijke bevolking.
Hi Marko,
Natuurlijk is het de moeite waard alleen naar New York te gaan en van deze prachtige stad te genieten. Als je van een glaasje wijn houdt ga dan naar De Winebar, gelegen in de 65 2nd Ave (tussen 3rd & 4th Street). Een ideale bar om nieuwe mensen te ontmoeten( de tafeltjes staan er vlak naast elkaar). In New York City, in de wijk Hells Kitchen is ook een bezoek aan de wijnbar Ardesia geen overbodige luxe. Aangezien er nauwelijks toeristen komen kan je hier contact vinden met de echte New Yorkers. Een hotelletje vinden is ook niet al te moeilijk. Je kunt b.v. een kijkje nemen op: http://www.venere.com/nl/new-york/new-york/
Je zult er geen spijt van krijgen New York te bezoeken. Het is een stad waar je je nooit verveelt.
Natuurlijk is het de moeite waard alleen naar New York te gaan en van deze prachtige stad te genieten. Als je van een glaasje wijn houdt ga dan naar De Winebar, gelegen in de 65 2nd Ave (tussen 3rd & 4th Street). Een ideale bar om nieuwe mensen te ontmoeten( de tafeltjes staan er vlak naast elkaar). In New York City, in de wijk Hells Kitchen is ook een bezoek aan de wijnbar Ardesia geen overbodige luxe. Aangezien er nauwelijks toeristen komen kan je hier contact vinden met de echte New Yorkers. Een hotelletje vinden is ook niet al te moeilijk. Je kunt b.v. een kijkje nemen op: http://www.venere.com/nl/new-york/new-york/
Je zult er geen spijt van krijgen New York te bezoeken. Het is een stad waar je je nooit verveelt.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 25 nov 2014, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: dubbelpost verwijderd
Reden: dubbelpost verwijderd
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo Marko,
ik ga mtl tegenspreken, ik vind de NY-ers heel erg vriendelijk! Ze zijn heel direct, en erg verbaal maar onvriendelijk zou ik het niet noemen. Toen wij er waren, werd mijn vriend telkens hij een sigaret stond te roken, aangesproken. Niet zo moeilijk om contact te leggen dus.
Over de NY-se vrouwen en hoe vriendelijk ze zijn, kan ik je geen advies geven
ik ga mtl tegenspreken, ik vind de NY-ers heel erg vriendelijk! Ze zijn heel direct, en erg verbaal maar onvriendelijk zou ik het niet noemen. Toen wij er waren, werd mijn vriend telkens hij een sigaret stond te roken, aangesproken. Niet zo moeilijk om contact te leggen dus.
Over de NY-se vrouwen en hoe vriendelijk ze zijn, kan ik je geen advies geven

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik ga mtl ook tegenspreken, New Yorkers zijn over het algemeen zeer behulpzaam en vriendelijk, ondanks hun eeuwige haast ....
Vriendelijk voor de avond en de nacht is natuurlijk heel wat anders .... de doorsnee NY-se vrouw is geen hoer of floozy die met elke toerist mee gaat (het klinkt een beetje of je dat ook zoekt? ) .... daar heb je dan vast weer aparte buurten/clubs voor, geen idee.
maar met alleen reizen in NY heb ik wel veel ervaring, zie mijn blogs. Het is een stad waar je je niet hoeft te vervelen .....
Vriendelijk voor de avond en de nacht is natuurlijk heel wat anders .... de doorsnee NY-se vrouw is geen hoer of floozy die met elke toerist mee gaat (het klinkt een beetje of je dat ook zoekt? ) .... daar heb je dan vast weer aparte buurten/clubs voor, geen idee.
maar met alleen reizen in NY heb ik wel veel ervaring, zie mijn blogs. Het is een stad waar je je niet hoeft te vervelen .....
Wel heel direct als het gaat om de vrouwen, Meyem! Wel begrijpelijk aangezien topicstarter niet duidelijk is over wat voor contact hij zoekt met vrouwen.
- meyem
- Amerika-expert
tja, misschien te streng, maar zo lees ik dit :mtl schreef:Wel heel direct als het gaat om de vrouwen, Meyem! Wel begrijpelijk aangezien topicstarter niet duidelijk is over wat voor contact hij zoekt met vrouwen.
en als vrouw ga ik dan een beetje steigerenMarko26 schreef: Ook vraag ik me af of vrouwen zo vriendelijk en zo leuk zijn zoals ze worden beschreven door mensen die er zijn geweest en mensen die in new york wonen. Wat gezelschap in de avond en in de nacht is niet mis.

- bedeve
- Amerika-expert

Marko26 schreef: Wat gezelschap in de avond en in de nacht is niet mis.
Niets opwindender dan een steigerende vrouw.meyem schreef:en als vrouw ga ik dan een beetje steigeren
Vroeger had je ook cowboyfilms met vrouwen op steigerende paarden ; was ook al leuk
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- meyem
- Amerika-expert
bedeve schreef: Niets opwindender dan een steigerende vrouw.
Vroeger had je ook cowboyfilms met vrouwen op steigerende paarden ; was ook al leuk

-
- Amerika-expert
Tsja, vrouwen in New York vallen natuurlijk meteen in een katzwijm als ze een echte Europeaan tegenkomen (en een Hollander, nog wel!) en vallen meteen als een blok voor zo'n jongen.
Gelukkig staan de echte vrouwen (en mannen!) in New York meestal iets steviger in hun schoenen.
Gelukkig staan de echte vrouwen (en mannen!) in New York meestal iets steviger in hun schoenen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
meyem schreef:tja, misschien te streng, maar zo lees ik dit :mtl schreef:Wel heel direct als het gaat om de vrouwen, Meyem! Wel begrijpelijk aangezien topicstarter niet duidelijk is over wat voor contact hij zoekt met vrouwen.en als vrouw ga ik dan een beetje steigerenMarko26 schreef: Ook vraag ik me af of vrouwen zo vriendelijk en zo leuk zijn zoals ze worden beschreven door mensen die er zijn geweest en mensen die in new york wonen. Wat gezelschap in de avond en in de nacht is niet mis.
Hoezo dat stiegeren. ik doel eigenlijk gewoon op normale gezelschap. Lekker wat babbelen, wat drinken en stappen. Is het trouwens slim om in januari te gaan. ik heb begrepen dat het flink kan sneeuwen en dat het weer een flinke barriere kan zijn als je lekker wilt wandelen en stappen. Komen er dan veel mensen buiten.?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het dan weer een beetje bijzonder als het gewoon om gezelschap gaat dat het persé een vrouw moet zijn.
Geen idee wat je leeftijd is maar als je makkelijk met mensen in contact wil komen om mee op pad te gaan dan is een hostel de plek om mensen te leren kennen. De meeste NY'ers zijn een groot gedeelte van de tijd heel druk met geld verdienen dus je zult daar minder aanspraak aan hebben.
Januari kan bitter koud zijn en soms met veel sneeuw.
Geen idee wat je leeftijd is maar als je makkelijk met mensen in contact wil komen om mee op pad te gaan dan is een hostel de plek om mensen te leren kennen. De meeste NY'ers zijn een groot gedeelte van de tijd heel druk met geld verdienen dus je zult daar minder aanspraak aan hebben.
Januari kan bitter koud zijn en soms met veel sneeuw.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Als je echt gezellig met vrouwen wil stappen en babbelen (en wellicht meer) dan kan je beter richting Oost Europa gaan.
- meyem
- Amerika-expert
Ik vermoed zomaar dat TS 26 jaar oud is ....
nu ja, waarom dat steigeren? .... omdat het leest alsof jij denkt dat vrouwen in New York 'zo vriendelijk en zo leuk zijn' dat ze schijnbaar goed zijn voor 'gezelschap in de avond en in de nacht' ..... Als jij niet begrijpt hoe dat over kan komen, dan ben je nog onschuldiger dan je laat blijken ...
Goed, als je onschuldige aanspraak wilt, dan kun je het beste aan de bar van eetcafeetjes gaan zitten eten ipv aan een tafel. Dan krijg je makkelijk aanspraak. En ook in een hostel vertoeven (het HI, zou ik adviseren) is een goed plan.
Verder is New York een stad waar je prima alleen kunt rondreizen zonder eenzaam te zijn, is mijn ervaring. Ik leef me tegenwoordig uit met groupons en kom op die manier heel makkelijk in aanraking met New Yorkers ..... (ik ben nooit op zoek naar langdurig contact, maar het zou makkelijk kunnen met wat inzet van je eigen kant ...) Zo heb ik al diverse malen een schilderavond gedaan, en ook golfen, zeilen, boogschieten, etc. Erg leuk.
http://www.groupon.com/local/new-york-city
Volgend bezoek ga ik zeker eens sterrenkijken:
http://www.aaa.org/

nu ja, waarom dat steigeren? .... omdat het leest alsof jij denkt dat vrouwen in New York 'zo vriendelijk en zo leuk zijn' dat ze schijnbaar goed zijn voor 'gezelschap in de avond en in de nacht' ..... Als jij niet begrijpt hoe dat over kan komen, dan ben je nog onschuldiger dan je laat blijken ...

Goed, als je onschuldige aanspraak wilt, dan kun je het beste aan de bar van eetcafeetjes gaan zitten eten ipv aan een tafel. Dan krijg je makkelijk aanspraak. En ook in een hostel vertoeven (het HI, zou ik adviseren) is een goed plan.
Verder is New York een stad waar je prima alleen kunt rondreizen zonder eenzaam te zijn, is mijn ervaring. Ik leef me tegenwoordig uit met groupons en kom op die manier heel makkelijk in aanraking met New Yorkers ..... (ik ben nooit op zoek naar langdurig contact, maar het zou makkelijk kunnen met wat inzet van je eigen kant ...) Zo heb ik al diverse malen een schilderavond gedaan, en ook golfen, zeilen, boogschieten, etc. Erg leuk.
http://www.groupon.com/local/new-york-city
Volgend bezoek ga ik zeker eens sterrenkijken:
http://www.aaa.org/
-
- Amerika-newbie
Het HI hostel op 103rd street is inderdaad een goed hostel voor solo reizigers aangezien ze van alles organiseren, ook uitgaan met een groep.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3596 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 18 Reacties