Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelprijzen New York - oktober
Re: Hotelprijzen New York - oktober
Even een update aangaande dit topic. Op dit moment helaas nog weinig verandering in de prijzen van eind sept/begin okt.
Het is zelfs nog iets duurder geworden dus ik ben zeer benieuwd of de prijzen nog wat gaan zakken (bijvoorbeeld na de zomervakanties)
Het is zelfs nog iets duurder geworden dus ik ben zeer benieuwd of de prijzen nog wat gaan zakken (bijvoorbeeld na de zomervakanties)
Martin
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
het is ook nog veel te vroeg voor aanbiedingen in oktober (als er al veel komen?)
Oktober is een gewilde maand, maar de prijzen zullen gerust wat lager worden dan ze nu zijn. Nu is IEDEREEN aan het rondkijken voor vakanties, en daar maken de hotels natuurlijk gebruik van
Oktober is een gewilde maand, maar de prijzen zullen gerust wat lager worden dan ze nu zijn. Nu is IEDEREEN aan het rondkijken voor vakanties, en daar maken de hotels natuurlijk gebruik van

En zelfs 1200 euro is duur. Je moet namelijk voor twee personen boeken = 2400 euro. Zo'n 1000 euro daarvan is voor 2x retourtickets. Blijft er 1400 euro over voor 5 nachten in een best ok, maar niet fan-tas-tisch hotel. Voor bijna 300 euro per nacht zou ik eerder voor het Crowne Plaza Times Square Manhattan gaan.suprisemen schreef:Dit moet te doen zijn toch.
Wat is duur? ik heb nu al door simpel 5 minuten te zoeken inclusief vlucht 5 nachten voor 1200 euro gevonden
http://www.d-reizen.nl/vakantie/verenig ... ansport=VL
Dit is vrij normaal toch voor New York of zie ik het verkeerd?
Of écht splurgen en een Airbnb with a view boeken (of deze? is nog een stuk goedkoper ook). Met tienduizenden Airbnb overnachtingen per dag is de kans dat het niet goed gaat net zo groot als dat je boeking bij een hotel is misgelopen. In beide gevallen zorgt de aanbieder (reisorganisatie of airbnb) voor een vervangend, vergelijkbaar aanbod.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- meyem
- Amerika-expert
Ik zeg het toch maar weer even voor de zekerheid: Air BnB, of liever het verhuren van een apt voor korte tijd, is niet legaal in NYC
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hier ben ik het zeker mee eens. Zie ook mijn eerdere bericht. Mensen uit de reisbranche zeggen namelijk exact hetzelfde. Daar iedereen nu nog naar (last minute) vakanties aan het zoeken is, spelen de hotels de gretig op in door de prijs hoog te houden. Ik wacht nog een paar weekjes. Wij zitten in New York van 5 oktober t/m 11 oktober. Misschien dat ik deze week in ieder geval iets vastleg wat nog geannuleerd kan wordenmeyem schreef:het is ook nog veel te vroeg voor aanbiedingen in oktober (als er al veel komen?)
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Ook hier zitten we te wachten op de daling, vanaf 22 oktober zijn we er 6 nachten. Nog even geduld dus.....
Theo
Theo
Ik ben zeer benieuwd, ik ga iets eerder (25 sept) en hoop dat de prijzen ook echt daadwerkelijk wat gaan zakken. Ik weet dat New York duur is maar deze periode en begin oktober is het momenteel wel erg absurd hoog.
25 sept is wel een periode waarin de UN een bijeenkomst heeft, en ook de Paus nog naar New York komt, hopelijk dat dit de prijs voor wat betreft deze periode niet hoog blijft houden
25 sept is wel een periode waarin de UN een bijeenkomst heeft, en ook de Paus nog naar New York komt, hopelijk dat dit de prijs voor wat betreft deze periode niet hoog blijft houden

Laatst gewijzigd door martin484 op 28 jul 2015, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin
- meyem
- Amerika-expert
Ik ben bang van wel .....martin484 schreef:25 sept is wel een periode waarin de UN een bijeenkomst hebben alsmede de Paus ook nog naar New York gaat, hopelijk dat dit de prijs voor wat betreft mijn periode niet hoog blijft houden

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hmmm.... Voor mijn periode lijken de prijzen nu steeds hoger te worden.... Toch maar iets vastleggen denk ik......
Periode is 5 oktober t/m 11 oktober
Periode is 5 oktober t/m 11 oktober
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
Florida | 2019 - 2024
Florida | 2019 - 2024
- meyem
- Amerika-expert
Dat is sowieso verstandig ....!DennisS schreef: Toch maar iets vastleggen denk ik......
- meyem
- Amerika-expert
deze is op booking.com redelijk betaalbaar ... komt goed uit de reviews, geen Manhattan, maar je kunt gratis annuleren, dus ik zou dit als back up boeken .... kun je nog even op je gemak rondneuzen
Ik zou afraden om iets in Secaucus of Hoboken te nemen ...
Ik zou afraden om iets in Secaucus of Hoboken te nemen ...
De prijzen stijgen inderdaad nu opeens heel hard, ik hou bepaalde hotels in de gaten, week in- week uit en zie dat ze nu in deze week gewoon 300 euro (voor 1 week) duurder zijn geworden, een forse stijging.
Wij gaan eind september een weekje maar het lijkt er echt op dat we totaal de verkeerde periode heb gekozen, in deze periode komt de VN bij elkaar en ook de Paus brengt NY een bezoekje. Helaas hebben we de vliegtickets al lang vastliggen dus gaan we niet aan hoge prijzen ontkomen. Omdat het voor ons de 1e maal NY wordt (en sowieso USA) willen we toch dolgraag op Manhattan (gewoon lekker centraal) verblijven maar de prijzen zijn nu echt te gek voor woorden, 285 euro per nacht voor een simpel/normaal hotel in MH vind ik echt hoog.
Ik hoop nog steeds dat de prijzen wat gaan zakken maar begin er toch langzaam niet meer in te geloven en ook ik ga denk ik maar iets vastleggen (wat nog te annuleren is). Tuurlijk kunnen we ook buiten MH iets boeken... maar waar kunnen we dan het beste gaan zitten zonder s'avonds al teveel moeten reizen (en vooral...veilig)....
Wij gaan eind september een weekje maar het lijkt er echt op dat we totaal de verkeerde periode heb gekozen, in deze periode komt de VN bij elkaar en ook de Paus brengt NY een bezoekje. Helaas hebben we de vliegtickets al lang vastliggen dus gaan we niet aan hoge prijzen ontkomen. Omdat het voor ons de 1e maal NY wordt (en sowieso USA) willen we toch dolgraag op Manhattan (gewoon lekker centraal) verblijven maar de prijzen zijn nu echt te gek voor woorden, 285 euro per nacht voor een simpel/normaal hotel in MH vind ik echt hoog.
Ik hoop nog steeds dat de prijzen wat gaan zakken maar begin er toch langzaam niet meer in te geloven en ook ik ga denk ik maar iets vastleggen (wat nog te annuleren is). Tuurlijk kunnen we ook buiten MH iets boeken... maar waar kunnen we dan het beste gaan zitten zonder s'avonds al teveel moeten reizen (en vooral...veilig)....
Martin
- meyem
- Amerika-expert
ik stem voor Queens, LIC, dichtbij genoeg, veilig en makkelijk te bereiken met de ondergrondse. Ik heb een paar maal hier gelogeerd, ook in mijn uppie, en heb me nooit ongemakkelijk gevoeld in de avond
Heb voor eind september de Ramada in Jersey City vast gelegd. Vlakbij de PATH met goede verbinding naar NYC. Ruim 100 euro per nacht, duur inderdaad maar het moet maar. Geboekt bij booking.com.
- meyem
- Amerika-expert
100 euro per nacht is natuurlijk niet duur voor New York ..... je krijgt er dan wel nog de kosten voor de PATH bij, maar die vallen mee, geloof ik .... het voordeel van Queens (en Brooklyn) is, dat je je Metrocard er gewoon voor kunt gebruiken, en die 'moet' je toch aanschaffen .... en het is toch wel een stuk dichterbij ook, zie ik ......
- meyem
- Amerika-expert
en dan is de optie van priceline ook altijd leuk om je in te verdiepen .... voor NYC geldt: minstens 3* aanklikken en alleen doen als je samen in 1 bed kan, want je biedt op kamers en niet het aantal bedden ...
ik heb het voor NYC 1x gedaan, heb toen een hotel gewonnen in een voor mij leuke lokatie (om de hoek van Bryant Park), maar de kamer was DONKER precies zoals de reviews op Trip aangaven en ik was blij dat ik na 1 nacht kon verhuizen naar het pietepeuterige, maar betaalbare en gezellige Jane Hotel ....
Vorige trip heb ik in het Seafarers Guest House gezeten en dat is me ook prima bevallen. Moest wel naar de Starbucks om de hoek voor betere Wifi ....
ik heb het voor NYC 1x gedaan, heb toen een hotel gewonnen in een voor mij leuke lokatie (om de hoek van Bryant Park), maar de kamer was DONKER precies zoals de reviews op Trip aangaven en ik was blij dat ik na 1 nacht kon verhuizen naar het pietepeuterige, maar betaalbare en gezellige Jane Hotel ....
Vorige trip heb ik in het Seafarers Guest House gezeten en dat is me ook prima bevallen. Moest wel naar de Starbucks om de hoek voor betere Wifi ....
Daar sliep ik eind januari/begin februari vorig jaar. Inderdaad een prima hotel. Voor 7 nachten ongeveer 700 euro betaald daarvan 5 nachten voor 70 euro per nacht en 2 nachten voor 175 euro per nacht i.v.m. superbowl in New Jersey. Maar voor 4 nachten eind september zou ik bijna 800 euro kwijt zijn. Ook de Country Inn & Suites is bijna dubbel zo duur als ik gewend ben.meyem schreef:deze is op booking.com redelijk betaalbaar ...
- meyem
- Amerika-expert
ja, dat zag ik ook toen ik bovenstaande data invoerde ..... vandaar dat ik priceline er nog eens ingooide .... ^_^mtl schreef:Ook de Country Inn & Suites is bijna dubbel zo duur als ik gewend ben.
overigens heeft een andere forumganger hier gelogeerd en hij vond dat ook een goede locatie. Net zo ver van Manhattan vanaf New Jersey (5th Street):
https://www.airbnb.nl/rooms/1063701
Zo, nieuw hier, ook even een account aangemaakt. Zag deze thread al meerdere malen, omdat wij ook eind september naar New York gaan. We zagen ook dat de prijzen best pittig waren. En dan hotel Pennsylvia, toch als slecht ervaren, maar heeft een superlocatie, ook gewoon meer dan 230 Euro per nacht vraagt, tsjah.... dan zakt de moed toch beetje naar beneden.
We hebben wat fora gelezen, en tips en trucs van verschillende mensen, en we besloten om te "gokken" met Hotwire. Uiteindelijk is dat toch meegevallen. TEN15NYC en Belnord Hotel zijn er uitgekomen (we gaan ook nog een trip maken naar de Niagara Waterfalls). Het is een gok, maar wat ik had gelezen was, dat het over het algemeen goede resultaten uitkwamen, en wij zijn er ook tevreden mee. (toch ook belangrijk
)
We hebben wat fora gelezen, en tips en trucs van verschillende mensen, en we besloten om te "gokken" met Hotwire. Uiteindelijk is dat toch meegevallen. TEN15NYC en Belnord Hotel zijn er uitgekomen (we gaan ook nog een trip maken naar de Niagara Waterfalls). Het is een gok, maar wat ik had gelezen was, dat het over het algemeen goede resultaten uitkwamen, en wij zijn er ook tevreden mee. (toch ook belangrijk

- meyem
- Amerika-expert
En wat heb je uiteindelijk betaald voor het Belnord, als ik vragen mag?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht