Wat die voorbijgangers betreft, dat klopt. Op een gegeven moment zag ik ook wat mensen naar ons kijken en had ik het gevoel dat ik daar voor "Jan met de korte achternaam" stond te zwaaien......
Gr. Marjan
Was van gedachte dat je naar ene Jan uit Assen stond te zwaaien
Is die Equinox even groot als een Explorer, Trailblazer of Toyota 4Runner (die ze tegenwoordig bij Hertz hebben) ?
We moeten er met z'n vieren in en een heleboel bagage.
Ik heb nl. het idee dat deze auto wat kleiner is.
Bert&Hanny schreef:
Is die Equinox even groot als een Explorer, Trailblazer of Toyota 4Runner (die ze tegenwoordig bij Hertz hebben) ?
We moeten er met z'n vieren in en een heleboel bagage.
Ik heb nl. het idee dat deze auto wat kleiner is.
Hoi Hanny,
Ik vond het een prachtige ruime auto met veel bagageruimte. Ik zat er ook heerlijk in. Op een gegeven moment stonden we met de Equinox naast een Explorer geparkeerd en toen kon je toch wel zien dat deze Chevy iets kleiner was als de Ford.
Jan en ik hebben al drie keer een Ford Explorer gehad in Amerika en tot nu toe vonden we dat de "fijnste" wagen, maar zoals gezegd reed de Equinox ook heel goed. Toch zal ik voor de Explorer kiezen dit jaar als we hem nog bij Hertz kunnen krijgen tenminste.
Met zijn 4e zou ik een Ford Expedition nemen. Personen gaan meestal nog wel maar die koffers wordt een probleem.
Wij hadden vorig jaar een Jeep Grand Cherokee met 4 personen en dat ging best maar we konden 3 koffers en wat losse spullen kwijt en het was elke keer weer aanstampen.
Ps mooie foto's van DC Marjan, wij moeten dus die obelisk op de volgende keer
Bart40 schreef:Ps mooie foto's van DC Marjan, wij moeten dus die obelisk op de volgende keer
Een tip Bart: neem een trekker en een droge doek mee. Bovenin was het zo vochtig dat de raampjes heel erg beslagen waren. Hierdoor lukte het niet altijd om mooie foto's te maken. Nou weet ik niet of dat ook lag aan het weer (superkoud buiten).
Hieronder enkele foto's die ik genomen heb vanuit Washington Monument:
The Mall met op de achtergrond US Capitol
US Capitol
Lincoln Memorial, Reflecting Pool en National WWII Memorial
Vorige maand hebben Roland en ik niet alleen de moderators bezocht in Amerika, maar we hebben ook nog een bezoek gebracht aan mijn familie in Vermont, zo'n 80 mijl onder Burlington. Ze wonen niet in een dorp maar een tiental meters van de hoofdweg (US 7) af in een niet erg bewoond gebied en zijn momenteel ingesneeuwd zoals je hier kunt zien en lezen.
Hieronder een paar foto's die Roland in januari heeft gemaakt van mij met mijn familie.
Links mijn neef met zijn Amerikaanse vrouw en de baby. Rechts zijn ouders en ikzelf.
Hele mooie foto's Roland, waarschijnlijk door de kou zo mooi zonder nevel en totaal niet heiig.
Nou ja nu moet ik zeker op die obelisk nu ik je foto's heb gezien
Moet je nog reserveren om erop te komen?
Bart40 schreef:Hele mooie foto's Roland, waarschijnlijk door de kou zo mooi zonder nevel en totaal niet heiig.
Nou ja nu moet ik zeker op die obelisk nu ik je foto's heb gezien
Moet je nog reserveren om erop te komen?
Dank je Bart.
Reserversen is in de regel wel nodig. Wij waren samen met Petra in een rustige periode met weinig toeristen. Wij konden dan ook kaartjes halen en gelijk naar boven.
Ik ben 2x eerder in Washington DC geweest (juni en oktober) en toen waren de kaartjes al heel vroeg vergeven. Ga je dus in een toeristische periode dan is het zaak om er 's ochtends heel vroeg bij te zijn.
Die condensatie is er inderdaad op minder koude dagen niet. Echt reserveren kan trouwens niet, de kaartjes worden op een first come first served basis vergeven. In drukke toeristische tijden staan mensen daarvoor al om vijf uur in de rij .
Hebben wij ook gehad, we waren er rond 11.00 uur 's ochtends en de kaarten bleken 's ochtends om 6.45 uur al uitverkocht te zijn. Wel jammer hoor, helemaal als ik die foto's van Roland zie!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.