Dit was even wat ik wilde weten, thanks!tosca schreef:Koop inderdaad alleen tickets via de Knicks, Ticketmaster of Stubhub! Via alle andere kanalen heb je een grote / grotere kans om ten eerste belazerd te worden en je zult een stuk meer moeten betalen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA wedstrijd meemaken
Re: NBA wedstrijd meemaken
Je moet hopen dat de Knicks de playoffs halen en daarna ook de eerste ronde doorkomen. Tussen 12 en 18 mei zal de tweede ronde bezig zijn.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het moet wel heel raar lopen willen de Knicks de Playoffs dit jaar niet halen
maar beter save, than sorry

En daarna hopen dat ze na 12 mei nog in de playoffs zitten. Zal lastig worden met mogelijke tegenstanders als Chicago Bulls en Miami Heat. Ze zullen moeten stijgen op de ranglijst om dat soort tegenstanders te ontlopen.
True... het wordt inderdaad lastig aangezien tussen 12-18 mei waarschijnlijk ronde 2 of zelfs 3 al bezig is... Maar goed, we zullen zien.
De presale tickets zijn allemaal al uitverkocht las ik.
De presale tickets zijn allemaal al uitverkocht las ik.
De Knicks spelen in de eerste ronde tegen Miami Heat. Eerste wedstrijd is op 28 april in Miami en een eventuele 7e wedstrijd ook in Miami is op 13 mei. Kaarten voor thuiswedstrijden in die serie kosten tussen 140 en 4220 dollar.
Ja... Helaas spelen ze 3 keer in NY waarvan de laatste keer op 11 mei. Ik kom 12 mei pas in NY aan. Dus helaas geen NBA voor ons... Want we gaan niet helemaal een extra tripje maken naar Miami. En winnen van Miami gaat ook niet gebeuren.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zijn afgelopen woensdag naar MSG geweest knicks tegen Clippers.
Wat een feest!
Ik ben er nog steeds enthousiast over!
Wat een feest!
Ik ben er nog steeds enthousiast over!
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
Jaloers Sibi!!
Gisteren Heat-Knicks 100-67... ik heb zeer weinig hoop haha
Gisteren Heat-Knicks 100-67... ik heb zeer weinig hoop haha
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik wil naar de Brooklyn nets gaan, denk aan 15 october tegen de washington wizards.
Via de officiele site (ticketmaster) zijn de tickets een stuk duurder (30 dollar) dan op stubhub (vanaf 8 dollar).
Is dat omdat deze preseason wedstrijden niet druk bezocht worden?
Via de officiele site (ticketmaster) zijn de tickets een stuk duurder (30 dollar) dan op stubhub (vanaf 8 dollar).
Is dat omdat deze preseason wedstrijden niet druk bezocht worden?
Inderdaad een kwestie van vraag en aanbod.
-
- Amerika-ontdekker
Gaat zo'n wedstrijd wel druk bezocht raken of heb je dan een sfeerloze wedstrijd?
Best mogelijk dat er veel lege plekken zijn waardoor de sfeer minder is.
-
- Amerika-ontdekker
Mmm, dat zou jammer zijn.
Nog ervaringsdeskundigen die in kunnen schatten welke partij drukker bezocht zal zijn?:
- maandag washington wizards
- donderdag boston celtics
Nog ervaringsdeskundigen die in kunnen schatten welke partij drukker bezocht zal zijn?:
- maandag washington wizards
- donderdag boston celtics
De Celtics! Daar zou ik sowieso voor gaan, mooie ploeg!
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Celtics!
Tsja, sfeer. Naar mijn mening is die altijd goed, ook als het stadion niet vol zit. Het is gewoon leuk om zoiets mee te maken. En als de Celtics komen, dan komt er vast veel publiek.
Nici
Tsja, sfeer. Naar mijn mening is die altijd goed, ook als het stadion niet vol zit. Het is gewoon leuk om zoiets mee te maken. En als de Celtics komen, dan komt er vast veel publiek.
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
-
- Amerika-ontdekker
En is het nog verstandig/goedkoper om het kaartje daar ter plaatse te kopen?
Kun je in de Barclays center als er in een ander vak plaats is daar ook gaan zitten?
Kun je in de Barclays center als er in een ander vak plaats is daar ook gaan zitten?
In principe hebben de kaartjes een vaste prijs. Dit is de prijs die je via Ticketmaster of de website van de ploeg, of de kassa van het stadion verkrijgt.
Wanneer zijn kaartjes goedkoper (of duurder)? Stubhub biedt de mogelijkheid voor seizoenskaarthouders hun tickets voor bepaalde wedstrijden te verkopen. Zij mogen zelf de prijs bepalen en koper en verkoper betalen hiervoor een fee aan Stubhub. Zo kan het dus zijn dat je soms minder voor een ticket betaalt dan wanneer je een los kaartje koopt. Ditzelfde geldt voor zwarthandelaren die voor de deur van het stadion tickets verkopen. Uiteindelijk zullen zij bij minder populaire / rustige wedstrijden eieren voor hun geld kiezen en de tickets soms onder kostprijs aanbieden.
Ik zou je aanraden om altijd via de officiële weg, dus Ticketmaster, NBA.com of Stubhub een ticket aan te schaffen. Op die manier weet je zeker dat je een geldig ticket hebt. Uiteraard kun je ook bij de kassa van het stadion een ticket kopen. Sommige ploegen / sporten kennen ook via Ticketmaster een TicketExchange, dit is hetzelfde principe als Stubhub
Wanneer zijn kaartjes goedkoper (of duurder)? Stubhub biedt de mogelijkheid voor seizoenskaarthouders hun tickets voor bepaalde wedstrijden te verkopen. Zij mogen zelf de prijs bepalen en koper en verkoper betalen hiervoor een fee aan Stubhub. Zo kan het dus zijn dat je soms minder voor een ticket betaalt dan wanneer je een los kaartje koopt. Ditzelfde geldt voor zwarthandelaren die voor de deur van het stadion tickets verkopen. Uiteindelijk zullen zij bij minder populaire / rustige wedstrijden eieren voor hun geld kiezen en de tickets soms onder kostprijs aanbieden.
Ik zou je aanraden om altijd via de officiële weg, dus Ticketmaster, NBA.com of Stubhub een ticket aan te schaffen. Op die manier weet je zeker dat je een geldig ticket hebt. Uiteraard kun je ook bij de kassa van het stadion een ticket kopen. Sommige ploegen / sporten kennen ook via Ticketmaster een TicketExchange, dit is hetzelfde principe als Stubhub

In principe niet. Kaartjes hebben een vak- en zitplaatsnummer. In hoeverre het wordt gedoogd hangt af van het stadionpersoneel.pindatom schreef:
Precies! En wanneer er een rustige wedstrijd is willen ze ook nog wel eens een actie doen. Dan mag bijvoorbeeld heel vak uit de derde ring, naar de tweede ringen komen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2137 Weergaves
-
Laatste bericht door Jazzkat
-
- 10 Reacties