Hahaha, ja dat wel! En ik ben een enorme twijfelkont hoor, weet ik.
Maar ik neem jullie adviezen echt wel ter harte hoor. Maakt dat ik er weer over ga nadenken. Zoals over route 1, want dat lijkt jullie de beste optie proef ik.
En in route 3 heb ik inderdaad geen White Mountains opgenomen, dat vond ik te ver buiten de route liggen. En ja, het is op sommige punten wellicht wat kort maar ja...keuzes maken dan he. Je kunt niet álles zien, welke route ik ook kies.
Maar ik zou in route 3 nog wel een dag Cape Cod en een dag Boston kunnen toevoegen, dit dan ten koste van wat tijd in Orlando, maar dan blijft er nog een volle week daar over. Een dag minder New York kan ook nog en die elders plaatsen?
Dan ben ik dus 2 weken in het noord-oosten en 1 week Florida.
En Eoms, niet beledigd zijn hoor, ik heb wel degelijk gekeken. Op Homeaway ook gekeken naar villa’s in Myrtle Beach of Ocean City (die plaatsen lijken me ook leuk en levendig). maar dat lijkt toch niet helemaal te zijn wat ik voor ogen heb (of ik zoek verkeerd, dat kan ook). Bij de meesten zie ik geen eigen zwembad, wel op een community en dat wil ik niet. Maar toch dankjewel!