Er is geen enkele onrust hier. Het is gewoon erg relaxed in de stad en niet druk. Voor wat betreft de militairen: er stond van de week een stuk op nu.nl over ‘verveelde militairen’. Zo ziet het er inderdaad uit.
Ze zijn er met bosjes in de omgeving van de National Mall, bij monumenten en bij metrostations. Maar ze wandelen alleen maar rond. Beetje sightseeing
Er waren er ook een paar die meehielpen met houtsnippers strooien bij de hoveniers in het park. Die maken zich nog nuttig. Het voelt wel veilig maar ze hebben niets te doen.
Na ruim 3 weken ontvang ik nu onderstaande van een van de benaderde senatoren:
Due to planned construction at the White House, public tours will be temporarily paused throughout the month of September.
En voor wat betreft onze eigen tour van vanochtend: mijn man is alleen gegaan want ik mocht niet binnen. Mijn paspoort gaf geen hit want mijn binnenkomst in de VS blijkt niet geregistreerd te zijn (rest van de discussie staat in het draadje over MPC).
Tja, heel bizar en jammer dat ze zoiets niet ter plekke kunnen corrigeren
of alsnog toestemming geven. Na de eerste controle in de tent staan een paar
stoelen waar personen moeten wachten als iets niet klopt.
Heb je facetime mee kunnen lopen met je man om toch iets te zien?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.