Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eten met kerst in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Kai-Arne
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Kai-Arne »

Njit schreef:Of zin in Kai...
:D :dance:
MartijnK
Amerika-ontdekker

Bericht door MartijnK »

Vorig jaar hier gegeten, unieke ervaring!
http://www.opentable.com/rest_profile.aspx?rid=1542
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Prix Fixe Dinner $69.95
Inderdaad, een fikse prijs! :lol: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Dento schreef:
Prix Fixe Dinner $69.95
Inderdaad, een fikse prijs! :lol: :wink:
Omgerekend nog altijd veel goedkoper dan de gemiddelde prijs voor een kerstmenu in een Nederlands restaurant, én met een beter uitzicht :wink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

jerbia schreef:
Dento schreef: Inderdaad, een fikse prijs! :lol: :wink:
Omgerekend nog altijd veel goedkoper dan de gemiddelde prijs voor een kerstmenu in een Nederlands restaurant, én met een beter uitzicht :wink:
Nou, veel goedkoper zou ik toch niet zeggen - ligt maar net aan waar je gaat uit eten, en inderdaad hoe de dollar staat - momenteel redelijk gunstig :lol: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

MartijnK schreef:Vorig jaar hier gegeten, unieke ervaring!
http://www.opentable.com/rest_profile.aspx?rid=1542
Deze is voor beide kerstdagen al volgeboekt.
Wij hebben nog net voor kerstavond om HALF 10 :shock: een plaats kunnen reserveren bij Rock center cafe. Voor eerste kerstdag zijn we nog op zoek...... maar dat komt goed, als we maar lekker samen zijn :)

Ideeën zijn nog steeds welkom...
Sytske
Amerika-ontdekker

Bericht door Sytske »

Hee hallo! Ik weet niet hoeveel je betaalt voor een etentje tijdens de kerst, maar normaal gesproken kun je in NY juist heel goedkoop en goed en gezellig uit eten. Ik woon hier nu bijna 3 maanden en heb bijna nooit voor boven de $20,- gegeten en gedronken. Nu ben ik vegetarier en heb op kaarten gezien dat vleesgerechten over het algemeen wel wat duurder zijn, maar toch eet ik hier gemiddeld goedkoper als ik hier uit eten ga dan in NL. NIET als ik mijn boodschappen doe in de supermarkt en daarvan zelf een maal kook.
In ieder geval vind je bijvoorbeeld in Greenwich Village hele leuke en gezellige restaurantjes, net als in Chelsea. Geen kouwe kak van een luxe restaurant :). Veel plezier!
Sytske

Zit t/m september 2008 in NYC!!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer