Deze is voor beide kerstdagen al volgeboekt.
Wij hebben nog net voor kerstavond om HALF 10 een plaats kunnen reserveren bij Rock center cafe. Voor eerste kerstdag zijn we nog op zoek...... maar dat komt goed, als we maar lekker samen zijn
Hee hallo! Ik weet niet hoeveel je betaalt voor een etentje tijdens de kerst, maar normaal gesproken kun je in NY juist heel goedkoop en goed en gezellig uit eten. Ik woon hier nu bijna 3 maanden en heb bijna nooit voor boven de $20,- gegeten en gedronken. Nu ben ik vegetarier en heb op kaarten gezien dat vleesgerechten over het algemeen wel wat duurder zijn, maar toch eet ik hier gemiddeld goedkoper als ik hier uit eten ga dan in NL. NIET als ik mijn boodschappen doe in de supermarkt en daarvan zelf een maal kook.
In ieder geval vind je bijvoorbeeld in Greenwich Village hele leuke en gezellige restaurantjes, net als in Chelsea. Geen kouwe kak van een luxe restaurant . Veel plezier!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.