Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van new york naar washington en terug op 1 dag
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Van new york naar washington en terug op 1 dag
Als je op de Mall bent en van een beetje ongewoon voedsel houdt is het cafetaria van het National Museum of the American Indian een aanrader. Verder vind je food courts in het Old Post Office gebouw en vanaf die toren heb je ook mooi uitzicht over de stad (en minder druk, dan het Washington Monument). Ook in het Ronald Reagan gebouw (Federal Triangle) zit een food court en natuurlijk in Union Station. Verder is er op de Mall weinig wat dat betreft, de dichtstbijzijnde buurt met leuke restaurants is Penn Quarter, rond het Verizon Center. Voor allerlei tips over Washington kun je mijn blog nazoeken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik mocht ook graag in het Air and Space Museum eten... was indertijd (2000 & 2003) heel goed te doen... en dan vervolgens gewoon weer naar een ander museum om rond te kijken. Blijft toch een raar dat alle entree gratis is....Petra/VS schreef:Als je op de Mall bent en van een beetje ongewoon voedsel houdt is het cafetaria van het National Museum of the American Indian een aanrader. Verder vind je food courts in het Old Post Office gebouw en vanaf die toren heb je ook mooi uitzicht over de stad (en minder druk, dan het Washington Monument). Ook in het Ronald Reagan gebouw (Federal Triangle) zit een food court en natuurlijk in Union Station. Verder is er op de Mall weinig wat dat betreft, de dichtstbijzijnde buurt met leuke restaurants is Penn Quarter, rond het Verizon Center. Voor allerlei tips over Washington kun je mijn blog nazoeken.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Alle musea hebben een cafetaria, het ene beter dan het andere. Wat hetgene in het Indian Museum speciaal maakt, is dat er per regio native gerechten worden verkocht. Vandaar ook, dat je, als je een beetje een "picky eater" bent, daar beter niet heen kan gaan. Maar wil je eens iets heel anders, dan is het een grote aanrader.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Ik vertrek om 6u s' morgens vanuit JFK naar Dulles op een woensdag . Wat ik me afvraag is dat een goed uur,ivm vertragingen. Ik las eens dat JFK een ramp is op dat gebied.
Daarnet via de site van jfk eens aan kijken(flighttracker ),en al de toestellen rond 6 u hebben allemaal een vertraging van minstens 1 u. Dat belooft dus
voor een dag Washington
Daarnet via de site van jfk eens aan kijken(flighttracker ),en al de toestellen rond 6 u hebben allemaal een vertraging van minstens 1 u. Dat belooft dus

En dan kom ik nu te weten. Dat uitgerekend de dag dat ik naar Washington ga op 15/4,de Paus ook in Washington toekomt. Hopelijk is niet alles afgesloten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1982 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 28 Reacties