Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York - New York !!
Re: New York - New York geboekt Alle hotels geboekt!
Mede dankzij het NYDCNFFL verslag van A3 van 5 mei, en omdat deze ook nog eens de nr. 1 van Tripadvisor is in het Ontario gedeelte van Niagara Falls, hebben we maar de knoop doorgehakt en besloten voor Country Inn and Suites te gaan. Dus alle hotels zijn nu geboekt en gaan we verder met de dagplanning....
5 nachten New York (geboekt)
337km
4 nachten Philadelphia (via Atlantic City)(geboekt)
410km
2 nachten Corning (Finger Lakes)(geboekt)
281km
2 nachten Niagara Falls(geboekt)
612km
3 nachten Lancaster (Amishs omgeving)(geboekt)
221km
5 nachten Washington DC(geboekt)
322km
1 nacht Somerset (geboekt)
89km
JFK-KLM
Theo
5 nachten New York (geboekt)
337km
4 nachten Philadelphia (via Atlantic City)(geboekt)
410km
2 nachten Corning (Finger Lakes)(geboekt)
281km
2 nachten Niagara Falls(geboekt)
612km
3 nachten Lancaster (Amishs omgeving)(geboekt)
221km
5 nachten Washington DC(geboekt)
322km
1 nacht Somerset (geboekt)
89km
JFK-KLM
Theo
Re: New York - New York !!
Nog maar 3 weken wachten
Zojuist dan toch maar online-tickets voor het Empire State Building gekocht en ook maar gelijk Flex tickets voor het Statue of Liberty en Ellis Island via Statue Cruises. Dus die zijn ook weer binnen. De tickets van Greyline (Rode bussen) voor de Hop On Hop Off kopen we terplekke, die waarschijnlijk wat goedkoper en/of langer te gebruiken zijn. Alleen moeten we nog het vervoer regelen tussen JFK en ons hotel vor 5 personen, iemand hier nog ideeen over?
Theo

Theo
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij gaan 1 t/m 4 sept naar New York,ik heb gister tickets gekocht voor Ellis island en het Vrijheidsbeeld.Tokheim schreef:Nog maar 3 weken wachten![]()
Zojuist dan toch maar online-tickets voor het Empire State Building gekocht en ook maar gelijk Flex tickets voor het Statue of Liberty en Ellis Island via Statue Cruises. Dus die zijn ook weer binnen. De tickets van Greyline (Rode bussen) voor de Hop On Hop Off kopen we terplekke, die waarschijnlijk wat goedkoper en/of langer te gebruiken zijn. Alleen moeten we nog het vervoer regelen tussen JFK en ons hotel vor 5 personen, iemand hier nog ideeen over?
Theo
Voor de Hop on Hop off bus die had ik al een tijdje terug geboekt.
Wij komen aan op JFK en ik heb via http://www.supershuttle.com een rit vanaf JFK naar Manhattan besteld voor ongeveer $ 21 Dollar.
We moeten4 sept. snachts ook weer van hotel naar JFK en dit heb ik ook weer via hun geboekt.
Is een tip maar verder heb ik nog geen ervaring met hun.
Dennis
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hadden afgelopen juni een auto gereserveerd bij http://www.carmellimo.com/, dat koste $ 40 ex.tol en ex.tip, de tol voor de tunnel naar manhattan was $ 5, en we hebben bij de chauffeur met de creditcard $ 50 afgerekend ( $ 10 fooi), totaal koste het ritje dus $ 55.Tokheim schreef:Nog maar 3 weken wachten![]()
Theo
Nou waren wij met z'n tweeen, maar 5 personen gaat onmogelijk met bagage passen in een towncar, dus je zou dan een busje moeten regelen, en dat zal wel een stuk duurder zijn.
Wij waren in ieder geval zeer tevreden met de service van deze firma, ook weer vanaf het hotel naar de luchthaven Newark was perfect geregeld, de chauffeur stond een kwartier voor de afgesproken tijd al voor het hotel te wachten.
De supershuttle was in ons geval in totaal maar $ 2 goedkoper geweest, volgens de website van supershuttle betaal je $ 19 per persoon, het grote nadeel van een shuttle vind ik dat ze eerst wachten tot het busje vol is, en als je pech hebt wordt je als laatste naar je hotel gebracht, en dan kan het ritje wel eens wat langer gaan duren, bij Carmellimo heb je gewoon de hele auto voor jezelf, en je wordt rechtstreeks naar je hotel gebracht, of weer terug naar de luchthaven, zonder dat je bv. op andere mensen moet wachten.
Harry
Bedankt deh78 voor de link.deh78 schreef: Wij gaan 1 t/m 4 sept naar New York,ik heb gister tickets gekocht voor Ellis island en het Vrijheidsbeeld.
Voor de Hop on Hop off bus die had ik al een tijdje terug geboekt.
Wij komen aan op JFK en ik heb via http://www.supershuttle.com een rit vanaf JFK naar Manhattan besteld voor ongeveer $ 21 Dollar.
We moeten4 sept. snachts ook weer van hotel naar JFK en dit heb ik ook weer via hun geboekt.
Is een tip maar verder heb ik nog geen ervaring met hun.
Dennis
Tja Die $21 is wel per persoon, en UpTo 11. Maar omdat wij met vijfen zijn kunnen we misschien toch beter een prive busje/limo nemen voor een paar dollars meer. Ik moet hier nog eens goed naar kijken dus....
Theo
Oke Harry, ik was net aan het typen toen jij dit berichtje plaatste. Ik denk inderdaad dat we een prive ritje nemen, alleen moeten we nog eens kijken bij wie. Die http://www.carmellimo.com/, ziet er ook goed uit. Voor het vervolg van onze trip halen we onze auto bij Hertz op dus het is alleen voor de aankomst dag.Harry schreef:
Wij hadden afgelopen juni een auto gereserveerd bij http://www.carmellimo.com/, dat koste $ 40 ex.tol en ex.tip, de tol voor de tunnel naar manhattan was $ 5, en we hebben bij de chauffeur met de creditcard $ 50 afgerekend ( $ 10 fooi), totaal koste het ritje dus $ 55.
Nou waren wij met z'n tweeen, maar 5 personen gaat onmogelijk met bagage passen in een towncar, dus je zou dan een busje moeten regelen, en dat zal wel een stuk duurder zijn.
Wij waren in ieder geval zeer tevreden met de service van deze firma, ook weer vanaf het hotel naar de luchthaven Newark was perfect geregeld, de chauffeur stond een kwartier voor de afgesproken tijd al voor het hotel te wachten.
De supershuttle was in ons geval in totaal maar $ 2 goedkoper geweest, volgens de website van supershuttle betaal je $ 19 per persoon, het grote nadeel van een shuttle vind ik dat ze eerst wachten tot het busje vol is, en als je pech hebt wordt je als laatste naar je hotel gebracht, en dan kan het ritje wel eens wat langer gaan duren, bij Carmellimo heb je gewoon de hele auto voor jezelf, en je wordt rechtstreeks naar je hotel gebracht, of weer terug naar de luchthaven, zonder dat je bv. op andere mensen moet wachten.
Harry
Theo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht