Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel heeft prijs verlaagd

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
John V
Amerikafan

Re: hotel heeft prijs verlaagd

Bericht door John V »

covri schreef:We vonden het netter om eerst te proberen rechtstreeks de prijs te veranderen. Binnen 1 uur hadden we een positief mailtje terug. Netjes toch?
Inderdaad erg netjes van het Wolcott (had waarschijnlijk de berichten te snel gelezen).
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

Wij hebben in Sedona het King Ransom Hotel geboekt voor $129,-.
Gisteravond zag ik dat de kamers nu $99,- kosten.

gelijk een email gestuurd en gevraagd om de prijs aan te passen en dat hebben ze keurig gedaan, :P
toch weer $30,- verdiend!
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Ineke schreef:En ik bofte, van de 13 hotels die ik gereserveerd heb, zijn er 3 die hun prijzen behoorlijk hebben verhoogd, bijv, van 69.99 naar $ 98.99 :)

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Zaterdag jl. ontdekte ik dat 2 geboekte hotels hun prijs hadden verlaagd.

1. Hampton Inn, Scotssbluff van $ 107.10 naar 98.10 (excl tax), mailtje gestuurd en binnen een paar uur kreeg ik keurig bericht dat ze de prijs hadden aangepast. Niet schokkend veel, maar toch.... :D

2. Wingate, Sheridan, Wy van $ 118.80 naar 89.10 (excl tax), 2x mailtje gestuurd, geen reactie. Vanmorgen daarom reservering gecancelled en opnieuw geboekt.

De Holiday Inn Express in Hot Springs, SD, is inmiddels gestegen van 69.99 naar 103.99, dat scheelt dus een slok op een borrel, zeker omdat we daar 3 nachten gereserveerd hebben.

gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer