Mijn vriend is in 2001 in het vrijheidsbeeld geweest. Vorig jaar zijn we er om heen gelopen. Helaas heeft mijn vriend geen zin in om nog een keer in het vrijheidsbeeld te gaan

Susie One
Je hoeft daar niet bang voor te zijn hoor.vinyltje schreef:Hmmm... stom misschien, maar ik doe het toch maar niet....
Ik lees net dat er al eerder mensen afgevoerd moesten worden vanwege claustrofobie... En nu ben ik nogal claustrofobisch, dus ik ben bang dat het hem niet wordt...
pyca schreef:Ik ontving ook een paar uur later deze e-mail:
Thank you ..................! Your order was successfully processed. We appreciate your online booking. Print your eTickets (attached) and review them for boarding information.
Your confirmation number is 20090613-1130384 . Tell us about your online experience in a short online survey.
IMPORTANT INFORMATION ABOUT YOUR TICKETS
Pick up on site at the ticket booth on the day of your departure.
Wel een beetje tegenstrijdige info overigens: eerst wordt aangegeven de bijgesloten tickets te printen en vervolgens staat te lezen dat ze bij de ticket booth moeten worden opgehaald.
(er zat ook geen attachement bij)
Kijk eens naar de link die de topicstarter gaf en klik dan bijna onderaan op b.v. "Reserve with Crown Ticket"... Child (ages 4-12)Vincent Morit schreef:Ik heb een persoon mee die 17 is, moet ik die als Adult of als Child opgeven??
Emenem schreef:Kijk eens naar de link die de topicstarter gaf en klik dan op "Reserve with Crown Ticket" halverwege de pagina... Child (ages 4-12)Vincent Morit schreef:Ik heb een persoon mee die 17 is, moet ik die als Adult of als Child opgeven??