Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke musical op Broadway?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Welke musical op Broadway?
Een maand geleden zijn we naar Sister Act geweest! Wat een leuke musical is dat zeg
En de hoofdrolspeelster was erg goed! De musical heeft een mooie set, is grappig en een herkenbaar verhaal (natuurlijk kennen we het verhaal van de film). Echte aanrader! Maar ik denk dat bijna iedere musical op Broadway wel een leuke ervaring is!

18 oktober gaat mijn droomreis naar USA van start!! 3 maanden rondreizen in één van de mooiste landen op aarde!
-
- Amerika-expert
Re: Welke musical op Broadway?
Mama Mia en andere shows maken op het ogenblik reclame voor goedkope kaartjes. De moeite om de website van de show die je wilt zien eens door te struinen.
Als ik goed onthouden heb van de tv reclames: iets als mamamiaforsale.com maar weet dat niet zeker.
Als ik goed onthouden heb van de tv reclames: iets als mamamiaforsale.com maar weet dat niet zeker.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht