Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveel geld voor 10 dagen New York?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Ornella
Amerika-ontdekker

Re: Hoeveel geld voor 10 dagen New York?

Bericht door Ornella »

RiverCola schreef:Ik snap echt niet waarom iedereen Uggs moet hebben, ze zijn zo ontzettend ontsierend... :?
Sluis schreef:Volgens mijn vriendin zijn ze ook ontzettend warm aan haar voeten... Ook niet verkeerd in de winter lijkt me zo vooral omdat de meeste dames nogal snel koude tenen krijgen :wink:
Mensen vinden ze misschien lelijk of ontsierend, maar het is zoals Sluis zegt, ze zijn zooo ontzettend warm aan mijn voetjes en ik zou echt niet meer zonder kunnen in de winter! Ze zijn wel duur en verslavend. Ik zit ondertussen al aan 7 paar, maar dat is dan ook het enige waar ik heel veel geld aan uitgeef :oops:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer