Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY oud en nieuw 2011/2012

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
mpdre
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: NY oud en nieuw 2011/2012

Bericht door mpdre »

01Jessica schreef:Hee,

Even een vraagje; ik lees dat jullie ook in NY zijn met oud & nieuw, (en ik zelf ook, ga de 23e) maar ik hoor van sommige mensen dat je een kaartje nodig hebt om oud & nieuw te vieren op Times Square. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk? Of is dit wel waar? Jullie weten het antwoord vast :)

bvd! Groetjes,
voor zover ik weet niet heb er ook nog nooit iets over gelezen misschien is dit om in bepaalde gedeelte te komen maar over het algemeen is het vrij toegankelijk maar wees op tijd (4 uur) er op is niet meer er af kortom afzien
maar dit is alleen gebaseerd op wat ik heb gehoord verder is het voor mij ook een groot avontuur.
Duik er in kom boven en geniet
01Jessica
Amerika-ontdekker

Bericht door 01Jessica »

Dan ga ik er gewoon staan, vanaf een uur of vier en zien we het wel! Heb er enorm veel zin in!

Ik heb even je planning doorgenomen, ziet er goed uit! Ik zit nu te denken om ook een city pass aan te schaffen, lijkt me zeer handig! thanks voor het beantwoorden van de vraag btw:)
marina1984
Amerika-ontdekker

Bericht door marina1984 »

Wij hebben die mail inderdaad ook gekregen :thumbup:
mpdre
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door mpdre »

01Jessica schreef:Hee,

Even een vraagje; ik lees dat jullie ook in NY zijn met oud & nieuw, (en ik zelf ook, ga de 23e) maar ik hoor van sommige mensen dat je een kaartje nodig hebt om oud & nieuw te vieren op Times Square. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk? Of is dit wel waar? Jullie weten het antwoord vast :)

bvd! Groetjes,
Weet niet of ik dit nou al beantwoord had dacht het wel maar zie het niet staan dus nog maar een keer

de 23e jeetje das bijna ik ga gewoon naar TS zonder pass ik zie wel hoe het gaat denk niet dat 2 miljoen mensen een pass moeten hebben om daar te komen.
ikzelf zit in Edison das dus 25 meter van de rode trappen van TSTK ik hoop dat ik op het laatste moment kan gaan maar heb begrepen dat je er al om 4 uur naar toe moet en niets kan drinken :( en al helemaal nergens naar toe kan om evt meegenomen drank er weer uit te gooien. eigenlijk gewoon een oud en nieuw om snel te vergeten ;)
nee hoor wordt helemaal geweldig denk ik . als je er staat moet je me effe roepen kunnen we effe kletsen. laterrrr goeie reis
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

mpdre schreef:
Ceetje schreef:mooooooi! Ik zie dat jullie ook naar de Chelsea market gaan: goede keuze, erg leuk om te zien. Let vooral goed op bij de lekkere dingen winkel op de afdeling snoep.... Je zult verbaasd zijn, meer verklap ik niet :lol: Fijne vakantie!
Ja lekker ben ik net aan de sonja bakker geslagen :shock:
Oh, maar dat geeft helemaal niks... Je wil het niet kopen :P
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
marina1984
Amerika-ontdekker

Bericht door marina1984 »

Oeh ik wordt steeds nieuwsgieriger naar die snoepafdeling haha! Nu je zegt dat je het niet wilt kopen begin ik een vermoeden te krijgen :P Nog maar 5 nachtjes slapen en dan begint mijn NYC avontuur :clap: Let the countdown begin!
mpdre
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door mpdre »

Alleen maar kijken? :( nog 10 nachtjes slapen hier
mpdre
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door mpdre »

Zo ik ben er klaar voor morgen reizen we af naar New york om :wav: oud en nieuw te vieren. het wachten heeft lang geduurd maar ineens is het dan zover
nog 1 nachtje slapen en dan ....... over een week een uitgebreid verslag van de nieuwjaars dag/avond

Allemaal een heel fijne jaarwisseling en dat het maar net zo groots mag worden als bij ons
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer