Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk hotel (wijk) in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Habi
Amerikafan

Re: Welk hotel (wijk) in NY

Bericht door Habi »

ben wel benieuwd wat de prijs was, wil je die delen komar?
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

117 euro per nacht.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

heb je nu al geboden voor september dan?
lijkt me een uitstekende stek om te zitten :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ja, ben een schijtert :mrgreen: en heb de dingen graag geregeld. Zat al lange tijd te kijken voor hotels of airbnb. Deze plek lijkt ons prima voor een bezoek aan NY.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

LOL, nou ja, dan weet je iig waar je aan toe bent ...
ik zit nu zo goedkoop, daar kan geen priceline tegenop ... wel jammer, want ik zou best wel weer willen bieden ... spannend :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ko-Mar schreef:Het Sheraton hebben wij zojuist "gewonnen" bij hotwire. Ben er eigenlijk best wel blij mee.
Dat is een mooie deal. Zit je in Manhattan of NJ?
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ko Mar ik zag het al in Jersey.

Na lang nadenken wil ik eigenlijk ook liever naar Jersey uitwijken. Via Priceline ben ik al een week bezig met bieden op NY zonder succes. Welke wijk kan ik via Priceline het beste aangeven? voor ons is het belangrijk dat we snel in Manhattan kunnen zijn (pont of metro)
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik heb het via hotwire gedaan. Maar volgens mij liggen alle 4* hotels vlak bij de Hudson rivier, vanuit daar kun je op verschillende plekken de Ferry naar Manhattan nemen. Ik heb gekeken in het gebied Jersey city, Hoboken en weehawken. Nr. 1 in dat gebied. Daar zijn de enige 4* hotels Hyatt, Westin, Sheraton en W hotel.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

De reden dat wij ook altijd de Sheraton nemen is...de aanleg plaats van de ferry is voor het Hotel...en als je moet wachten voor de Ferry, dat je lekker in het restaurant kunt zitten.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Dank je Ko-Mar.

Ik zit te denken en ik weet niet wat wijsheid is.
Wij komen op zaterdag aan. Wij zullen rond middernacht bij ons hotel aankomen. De volgende dag (zondag) hebben we de hele dag. Maandag zullen wij om 15.00 uur de trein moeten pakken (Penn Station) voor vertrek naar DC.

Nu zit ik te denken om voor zaterdag het hotel in NJ te boeken en voor zondag een hotel vlakbij Penn Station zodat wij in elk geval nog tijd over hebben om wat te zien in NY. We zouden dan zondag vroeg uitchecken en naar het andere hotel gaan zodat wij maandag iig niet de hele tijd met onze koffers hoeven te slepen.
Of denk ik nu te simpel?
Sjellie
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Sjellie »

Color01 schreef:als wij in New York zijn, dan verblijven wij altijd in de sheraton hotel new jersey

Afbeelding

http://www.sheratonlincolnharbor.com/

de Ferry vertrekt om de 20 minuten vlak voor de ingang van het hotel....en in een paar minuten ben je in New York.

Dank voor deze info. We zijn heel tevreden fijn verrast door dit hotel en ook de revieuws die we op de site erover mochten lezen.
Mocht je dit lezen, horen wij graag nog meer van je. Mag ook via pm is misschien makkelijker is sneller gelezen door ons.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Souraia schreef: Na lang nadenken wil ik eigenlijk ook liever naar Jersey uitwijken. Via Priceline ben ik al een week bezig met bieden op NY zonder succes.
Priceline heeft soms ook geduld nodig! Wij hadden twee jaar geleden voor alle stede de hotels rond via Priceline, maar nog niet voor NY. Ik denk dat we daar nog een maand extra voor uit hebben moeten trekken, elke dag bieden met 2 creditcards. En op een gegeven moment zag ik dat meerdere mensen een bepaald hotel voor een bepaalde prijs gingen winnen, en ja hoor! Een supermooi 4* hotel (het algonquin, ook nog eens een historisch hotel) voor 130 dollar vlakbij Times Square en Bryant Park. Kortom, het loont dus (vaak) wel om geduld te hebben.

Ik kan me goed voorstellen dat je wilt uitwijken naar NJ, maar in jullie geval zou ik dat niet zo snel doen. Je zal dan ook op maandag weer terug naar NJ moeten om je koffer op te halen en dan weer richting Manhattan te reizen om de trein te nemen.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Dank je Tosca, ik moet dus gewoon nog even geduld hebben.
Het enige nadeel voor ons als we in Jersey zitten is idd die maandag. Ik houd jullie op de hoogte wat het is geworden :thumbup:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Inderdaad, NY is bij uitstek een gebied waar je met priceline veel geduld moet hebben, en ik snap dat sommigen dat er niet voor over hebben. Eigenlijk lukt het bijna altijd wel om rond de $ 125 een mooi 4-sterren hotel te boeken op Manhattan, maar soms is dat pas een paar dagen van te voren, en garantie tot aan de deur van mij :mrgreen: ! Bij ons is het alle keren (ik denk een stuk of 5 in de afgelopen jaren) gelukt voor dat bedrag, vaak erg op het laatste moment. Priceline krijgt daar denk ik vaker pas op het laatste moment beschikbaarheid voor. Daar kan je het dus van op je zenuwen krijgen .... :blink: ! Maar ik heb het er voor over hoor; boek vaak alvast 'tijdelijk' een hotel wat ik kan annuleren, als backup.

De laatste keer had ik al weken geprobeerd tot $ 150 en niet gelukt, met nog 1,5 week te gaan verwachte ik misschien wel richting de $ 200 te moeten gaan, maar hoopte nog op een mooie deal. Ik had een backup hotel voor $ 200 op Manhattan. Toen begon ik op $ 115 en had op $ 125 prijs, nog nergens op fora die prijs gezien, maar kreeg het Sheraton New York Hotel & Towers. Dit ging overigens om begin juli. Maar nogmaals, het hoeft natuurlijk niet te lukken .... :roll: ! En ik snap dat sommigen toch liever zekerheid hebben !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

MattRob dat is wel fijn om te horen. Ik moet dus echt nog geduld hebben :D
Ik ga gewoon dagelijks bieden en ik heb gelukkig nog tijd.
Thanks allemaal voor de hulp en tips.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik zou echt niet dagelijks bieden hoor, dan maak je jezelf echt gek. Ik zou tot een maand van te voren niet vaker dan 1 keer in de week doen !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Ik zou trouwens niet in 2 verschillende hotels gaan zitten, dan ben je op zondag weer zoveel tijd kwijt met gesjouw.
Ergens vlak in de buurt van het Penn station is een gebouw waar je je koffers kunt stallen. Helaas weet ik niet precies meer waar het is en Penn station is echt een zoekplaatje ... dat wel.
misschien kun je het vinden met google en dan tegen die tijd zondags vast kijken waar het precies is?
Priceline zo ver vooruit is mij ook nog nooit gelukt. Ik zou zeker Rob's advies volgen en iets boeken dat je gratis op kunt zeggen, voor achter de hand.

ah, deze website zegt er wat over, de 5e alinea:

http://www.nyc.com/visitor_guide/luggag ... eview.aspx
Pennsylvania Station does store luggage, but the facility can be hard to find. Do ask a uniformed Amtrak employee for assistance at the station if you have difficulty finding it. Generally, you need to be able to present a train ticket to use this service, but not always. Costs are moderate. This option is most useful if you intend to travel via Amtrak, or if you will take NJ Transit/AirTrain to Newark Airport. Perhaps less stressful and more convenient would be Schwartz Travel at 357 West 36th Street, which offers luggage storage, luggage forwarding, small lockers, a coat check and a modest self-storage facility. They charge $6 to $10 per bag per 24 hour period and are open daily from 8 am to 8 pm.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ah, nog meer info:
http://www.infofornyc.com/travel/penn_s ... orage.html
It may be hard to find, but it is located in the South West corner on the first floor.

(1st floor is daar de begane grond :mrgreen: )
http://www.mta.info/lirr/AlternateRoute/PennStation.htm
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

maar eerlijk gezegd, als ik maar 2 nachten in NY had en bovendien rond middernacht aan zou komen (kan alleen maar later worden ...), dan zou ik niet in New Jersey gaan zitten, maar gewoon een hotel om de hoek van Penn station zoeken .
daar zitten een boel best betaalbare hotels. Je zou zelfs het Penn hotel kunnen overwegen. Vergane glorie, maar ach, je hoeft er niet te wonen, toch? en schoon schijnt het wel te zijn. Het is in ieder geval vaak heel goedkoop ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Ik zou ook gewoon geduld proberen te hebben (al heb ik dat zelf ook lang niet altijd).
Wij vonden het juist veel aan de experience toevoegen om een hotel midden op Manhatten te hebben, vlakbij Times Square, om zo te allen tijde het NYC gevoel te behouden. Zeker voor zo'n kort verblijf.

Wij hadden ook in augustus 2011 (geboekt in januari) voor $ 130 het uitstekende 4* Algonquin Hotel bij Times Square. Volgens mij is dit niet heel veel meer dan wat een redelijk hotel in NJ kost.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer