Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat vraagjes over New York :-)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Mack
Amerika-expert

Re: Wat vraagjes over New York :-)

Bericht door Mack »

Tweety14 schreef:Je kunt natuurlijk met de metro naar Brooklyn gaan en dan richting Manhattan lopen over de Brooklyn Bridge.
Maar als je over de Washigton Bridge richting Brooklyn loopt, heb je een mooi uitzicht op een stukje skyline en op de Brooklyn Bridge.
Ik zou altijd in Brooklyn beginnen en naar Manhattan lopen, en niet andersom. Als je naar Brooklyn loopt, is de skyline achter je, en als je naar Manhattan loopt, loop je naar het uitzicht toe. Ongeachte welke brug.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Tweety14
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tweety14 »

Mack,

Ik denk dat je het stukje over het teruglopen naar Manhattan over de Brooklyn Bridge (BB) gemist hebt. :wink:
Van Manhattan naar Brooklyn over de Manhattan Bridge en van Brooklyn terug naar Manhattan over de Brooklyn Bridge.
New York.... you stole my heart
Tweety14
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tweety14 »

Met de Washington Bridge in mijn eerste berichtje bedoelde ik natuurlijk de Manhattan Bridge. Sorry, foutje!
New York.... you stole my heart
miiloouu
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door miiloouu »

Heel erg bedankt allemaal voor de tips! :thumbup:
Nog één vraagje, ik heb op tripadvisor wat restaurants opgezocht; is het noodzakelijk om te reserveren? (het zijn geen superbijzondere restaurants ofzo, gewoon leuke tentjes waar je voor een normale prijs kan eten)
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

In het allerergste geval zal je een uurtje aan de bar moeten hangen. Maar als je wat vroeger (rond 5 uur) of wat later (9, 10 uur) komt zul je weinig problemen hebben.

Vaak kun je ook aan de bar eten als je een niet al te sjiek restaurant binnenloopt net als ze het druk hebben.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dito2003
Amerika-ontdekker

Bericht door dito2003 »

2b / Kaartjes voor de 9/11 memorial zijn gratis maar je moet ze online bestellen of reserveren.
http://www.911memorial.org/visitor-passes

Bedankt voor deze tip. Ik wist dat niet. Direct maar de kaartjes besteld. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer