Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 dag NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Cyber-Alien schreef:
weer dag new york en eind van d emiddag naar amsterdam

Maar ja dan sla ik dus een nacht over ik vraag me af of dat niet beetje teveel van het goede is. Jez it maar kort in vliegtuig [vanwege tijdsverschil is 22.30-6.30 niet evenveel als 7 uur], dus..
wat zouden jullie doen?
Vergeet niet dat je dan hier weer een nachtje overslaat op weg naar huis, want dan zit je weer in het vliegtuig.
Hangt ervan af hoelang je nog kunt bekomen na aankomst, maar in oostelijke richting vliegen is zowiezo nogal jetlag gevoelig.
Maar in elk geval sla je 2 nachtrusten over op 3 dagen...
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

tja is dus niet zo best... jeetje... moet ik dus even oplossing voor bedenken... zou jammer zijn om helemaal niet via new york te vliegen! nou ben ik er en misschien hierna niet meer..
Newyorkfan
Amerika-ontdekker

Bericht door Newyorkfan »

Ik begrijp je punt, zal inderdaad wel zwaar kunnen zijn, zeker als je al een vermoeiende (!) vakantie achter de rug hebt. Daarom zou ik de sightseeing bus nemen, kun je lekker op het open dak zitten en vanaf je luie stoel heel New York bekijken, in principe hoef je die bus niet uit, en vanaf het dak kun je prima foto's maken, en op de bus heb je ook een gids die vanalles verteld over je straat en buurt waar je rijdt.

succes
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

jha misschien kan ik nog beetje puzzelen. Ik heb niet echt tijd om me voor 1 dag in new york eventueel helemaal in new york te verdiepen, ha dnet boekje en vroeg me af; ál die wijken! waar kan je noui best een hotel hebben/ [als je bijv op new york newark vliegt]?
en er zal toch wel tourist offcie zijn waravan uit je sightseeingtours kan regelen? Als ik op internet kijk lijkt he tnet alsof je vante voren moet reserveren.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Die Sightseeingtours staan ze bijna op iedere straathoek te promoten/verkopen dus dat moet geen probleem zijn :roll:
Rob
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer