Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York marathon

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Printje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: New York marathon

Bericht door Printje »

Wow indrukwekkende site vind ik! Respect....
Zelf heb ik 2 keer al meegedaan aan de loting van de London Virgin Marathon maar daar had ik minder geluk...Ik kan je zeker de marathon van Parijs aanraden! Ook eind april. Zeer mooi en vrij gemakkelijk parcours en zeer goed georganiseerd. Ik kan je geen ongelijk geven, een marathon lopen blijft speciaal. Alleen al de trainigen en de voorbereidingen tot de marathon zelf al, het is intensief bezig zijn toch...

Ik werk deeltijds dus daar heb ik al wat tijd maar op de piek van de trainingen, waar ik 5 keer in de week loop, moet ik al wat laten schieten in het huishouden :roll: .Ik heb ook nog 2 jonge kinderen waar ik wel tijd en energie wil insteken natuurlijk , dus dit is savonds na hun bedtijd gaan trainen...soms wel hard maar het is het echt wel waard vind ik...niks overtreft de finish halen van een marathon :D
Volgend jaar ga ik het wel wat rustiger aandoen(zeg ik nu :wink: )...dit jaar 2 marathontrainingen, dat weegt wel fysiek. Ik hoop dat de blessures wat in toom gehouden worden....Ik moet al attent zijn om mijn hielspoor en als ik niet genoeg stretch voel ik dat wel vooral aan mijn pezen.
Het moest maar niet zo plezant zijn :lol:
Allesinds veel succes voor je volgend doel @Phillybilly zeker doen!
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer