Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Naomi Huisman: rondje noordoosten 2014

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
dimona
Amerika-expert

Re: Reis Naomi Huisman: rondje noordoosten 2014

Bericht door dimona »

Ik kan me vinden in veel dingen die gezegd zijn over het noordoosten, maar bij dat stukje over het vinden van eetgelegenheden denk ik ook: "hè??" Het is hier relatief dichtbevolkt, dus het is juist nooit moeilijk om een eetgelegenheid, een slaapplaats of een supermarkt te vinden. Dat in tegenstelling tot bepaalde stukken in het zuidwesten, waar je soms echt wel wat moet plannen qua eten en slapen. In DC is het inderdaad een beetje lastig als je bij de mall bent, maar alle grote musea hebben een inpandig restaurant, dus eten is ook daar nooit een probleem. Ik was er laatst tijdens de sluiting, en toen moest ik echt wel even op zoek, maar uiteindelijk zijn we op een heel leuk terrasje beland, pal naast het white house.
girliecathy
Amerikakenner

Re: Reis Naomi Huisman: rondje noordoosten 2014

Bericht door girliecathy »

Wij zijn afgelopen zomer naar het Noord Oosten geweest en er zijn restaurants genoeg.
Helemaal geen probleem gehad om restaurants te vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer