Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel tip New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Stanne
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Hotel tip New York

Bericht door Stanne »

Wel ik bedoel daarbij dat tijdens het uitchecken, het personeel vroeg of ze voor een shuttle naar de luchthaven moesten zorgen, dus ik zei ja, waarop ik die meneer van het hotel hoorde zeggen tegen die mevrouw van het hotel give it a shot (toen wist ik nog niet wat hij bedoelde) zei die mevrouw van het hotel misschien is het toch beter van een taxi te nemen want dit is goedkoper dan een shuttle dus gingen wij daar mee akkoord.
Eens het tijd was om te vertrekken stond daar een zwart busje in plaats van een taxi, en heeft die ons dus naar de luchthaven gebracht resultaat 76 dollar voor ons van Manhattan naar JFK te brengen.
Dus ik voel me echt bekocht door het personeel van het hotel. Voor de rest was dit wel een goed hotel hoor, Ik verwacht alleen dat je eerlijk bent tegen je klanten en ze niet hoeft te bedriegen door samen te werken met een dienst die totaal niks met een taxi of een shuttle te maken heeft.

En om op je 2de vraag te antxwoorden :) DOODGRAAG!!! zou ik terug gaan als ik kon deze zomer nog maar dat laat mijn portefeuille niet toe :D
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

hahaha, ja, die portemonne bemoeit zich overal mee!!!

die prijs valt toch wel mee? was dat voor jullie 2 samen?
ik neem altijd de subway, ik ben te krenterig voor taxi's en zo .... :lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Stanne
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Stanne »

meyem schreef:hahaha, ja, die portemonne bemoeit zich overal mee!!!

die prijs valt toch wel mee? was dat voor jullie 2 samen?
ik neem altijd de subway, ik ben te krenterig voor taxi's en zo .... :lol:
Yellow cab was bijna 20 dollar goedkoper, en het was voor ons 2 ja, als er een volgende keer komt, die ik net het zelfde als jij denk ik ook met de subway :D
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

Bushmaster schreef:
> edit: sommige foto's geven wel een erg kleine kamer te zien ....
ik weet niet wat ik hier van moet denken?
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/ ... -hotel.jpg

Ziet klein uit, maar moet zeggen dat onze kamer toch wel groter was hoor. Geen double bed zoals grote kamers in Vegas of Orlando, maar links en rechts gewoon nachtkastje.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
Frouck
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Frouck »

Wij hebben het 'Element New York Times Square West' hotel geboekt voor 2 personen, 11 dagen met Kerst! :-)
Iemand ervaring? De recensies lijken goed!

Can`t wait!
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Lijkt me een uitstekende keuze! Gezellige tijd om in New York te zijn.
alleen de kerstdag(en) zelf is er misschien het eea gesloten, dus zorg dat je dat van tevoren weet, dan kun je beter verdelen ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Angimoonen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Angimoonen »

Nog een tip voor New York:
La Quinta Inn in Manhattan. Ligt tussen Broadway en 5th Avenue in 32nd Street.

Zoals gewend in Manhattan niet al te grote kamer, maar prima bedden met goede matrassen.
Ontbijt is goed verzorgd: Amerikaans met toast, cereals enz., maar ook gekookt ei/roerei, donuts, roomkaas enz.
Kleine ontbijtruimte maar doorloop is snel genoeg, zodat je niet lang hoeft te wachten.
Goede, gratis wifi.
patrickx
Amerika-ontdekker

Bericht door patrickx »

Empire Hotel!

Prachtige ligging op 63rd en broadway!
-Dicht bij central park
-En top metro haltes!
New York-Miami 2009 rondreis
New York-2010
New York-2014
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elmo »

Wij verbleven met ons gezin met 3 kinderen in een héle ruime kamer in het Tryp hotel: http://www.tryphotels.com/en/tryp-times ... erica.html. Absoluut een aanrader!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer