Marcopstal schreef:Long Island City hotels zijn dan toch veel meer aan te bevelen.
zeker weten!!
als je de drukte van NY wilt ontsnappen, dan
a. heb je een verkeerde bestemming gekozen of
b, zijn Bryant Park, Central Park, de oever van de beide rivieren en Brooklyn Bridge Park toch zeker uitstekende opties!!
In november 2011 zijn wij een aantal dagen in het Ramada Long Island City geweest. Alhoewel niet onze eerste keus is dat ons op zich goed bevallen. Het was marathon weekend, en we hadden vrij laat geboekt, dus Manhattan was tegen een betaalbare prijs helemaal niets meer te vinden. Het hotel zelf hield niet over. Ontbijt zeer karig, weinig ruimte, niet alle personeel even vriendelijk. De kamer was... redelijk. Maar de afstand naar de metro's vonden wij goed te doen, en dat lijkt me ongeveer vergelijkbaar met HotelZ. Ook vond ik het leuk om ook eens in die buurt te zitten en rond te lopen, ook 's avonds om nog wat te eten. We hebben ons er ook niet onveilig gevoeld.
Veel plezier inLong Island city.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Wij hebben het Gershwin Hotel in Manhattan geboekt voor komende augustus. Via booking.com.
Eerder hebben we ook gekeken naar Verve Hotel in Queens en Hotel Stanford in Manhattan.
Uiteindelijk het Gershwin geboekt omdat zij, in onze ogen, een prima aanbieding hadden.
Het Gershwin vind ik er heerlijk gek uitzien, ik ben reuze benieuwd naar je ervaring, straks ...
en dan nog 1 superoptie om de drukte te ontsnappen:
the cloisters, heerlijke voortuin, ook http://www.metmuseum.org/visit/visit-the-cloisters
(te combineren met een entree tot het Met, dat kaartje geldt dan voor beide gebouwen )
Ik heb New Yorker hotel via Exit reizen geboekt. Misschien kan exit reizen je een mooie deal bieden. Het mooie van het New Yorker hotel is dat het pal naast New York Penn station ligt en lekker centraal in Manhattan, geen gezeur met lange reizen van en naar je hotel, nee midden in het centrum.
Een reis naar net voorbij de East River is geen 'lange' reis ....
hoeveel heb je voor het New Yorker hotel betaald? (ze hebben een gezellige facebook pagina)
IDD Long Island City ligt nagenoeg in Manhattan en vrij centraal, je hoeft enkel de rivier over, dus absoluut geen lange reis. Ik vermoed dat deze buurt nog meer opgang zal maken.
New Yorker zal toch iets duurder uitvallen vrees ik, doch is inderdaad wel een goede optie.
Wij zaten in het Verve Hotel in Long Island City. Mooie grote luxe kamers en prima ontbijt voor relatief weinig geld in vergelijking met soortgelijke hotels in Manhattan.
Binnen 20 minuten op Times Square met de subway.
Elk bolletje op een lijn is een metrostation, de zwarte voor één lijn, de witte voor overstappen naar andere lijnen. Om de locaties nauwkeuriger te bekijken moet je dit op een stratenplattegrond doen.
Als je op http://tripplanner.mta.info/MyTrip/ui_w ... anner.aspx klikt, je begin- en eindbestemming invoert en dan op kaartje (map) klikt, krijg je een kaart waar je begin- en eindpunt een aantal punten aan kan kliken en dan krijg je een zeer plaatselijk kaartje te zien hoe je precies van het ondergrondsestation (of de bushalte) naar en van je bestemming loopt.
Ben bezig om men eerste reis naar NYC te plannen en ben ook van plan om een hotel in long island city te nemen.
Ik vroeg me echter af hoe het met de veiligheid zit als je avonds terug naar huis komt met de metro. Ben van plan om niet elke avond om 18.00 al in men hotelkamertje te zitten.
Volkomen veilig
ik heb er al een paar maal solo gelogeerd en ik zit zeker niet al om 18 uur op de kamer ....(ook niet echt na 12-en, dat ook weer niet )
Hmm oki ben van plan om musical, ijshockey etc te gaan bekijken en dat zijn avond activiteiten.
Ik denk dat deze activiteiten rond 22.00 a 22.30 wel gedaan zijn en van daar uit met de metro naar het hotel te gaan.
Normaal zijn we dan wel voor 24.00 terug in het hotel, dus moeten we alles veilig met de metro kunnen doen.
Nog iemand andere bevindingen over het metro verkeer savonds in NYC, voornamelijk tussen manhattan en long island city.
Dat soort dingen doe ik ook allemaal, dan is het nog druk zat in de subway ... en het is ook nog druk en veilig na 24 uur, alleen leef ik niet meer op dat tijdstip .....
Hoi, wij zaten in het Hilton in het fashion district
152 West 26th Street, Chelsea
New York
De prijs was stevig want het was rond oud en nieuw. De afstand tot Times Square was heel goed aan te lopen. Net hotel, goede buurt, onze kamer had niet echt uitzicht wat wij niet erg vonden want die kamer hebben we weinig gezien!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.