Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1e Reis opzet Maart 2016

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 1e Reis opzet Maart 2016

Bericht door PSVwally »

Ja ok, maar als daar bv 4u tussen zit en je vliegt daarna direct naar LA ofzo dan is dat nog iets om over te twijfelen. Istanboel is voor mijn gevoel toch echt te ver de verkeerde kant op.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: 1e Reis opzet Maart 2016

Bericht door Thierry73 »

Ja helemaal mee eens.
Ik hou er helemaal niet van om de verkeerde kant op te vliegen, dat voelt niet goed.

ooit meegemaakt van Detroit naar Amsterdam. Hadden we een tussenstop (gelukkig geen overstap) op Minneapolis. Van daar naar Amsterdam vlogen we weer over Detroit. Dat was voelde raar.
Maar goed zeker sites als Skyscanner kunnen rare opties geven als je niet een max reistijd op geeft. Dan kan je gerust een reis hebben waar je moet overnachten. Dan moet het wel heel veel schelen wil ik dat al overwegen. Een hotel kost je ook zo weer 100 euro, plus extra eten en drinken en vaak zonder dat je de tijd hebt de stad echt te verkennen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer