Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Niagara Falls (met baby van 1)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gast

Re: Niagara Falls (met baby van 1)

Bericht door Gast »

Hou er rekening mee dat er plannen zijn om het Amerikaanse deel dit jaar af te sluiten voor onderhoud.

Zie ook hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=9&t=62740
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Wat ik laatst gelezen heb is dat men onderzoekt om de werken binnen enkele jaren uit te voeren. Als men er nu pas van spreekt lijkt het me wel heel sterk dat dit effectief dit jaar zou doorgaan. Voorbereiding voor dergelijke werken kost ook maanden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
magnolia
Amerika-ontdekker

Bericht door magnolia »

PetraRem schreef: @magnolia, toch ben ik benieuwd naar jou ervaring! Wanneer ga je met de kleine? En wat ga je nog meer doen?
We doen een bescheiden trip die begint met enkele dagen NY, dan noordelijker naar White Mountains, Adirondacks, Cananda binnen via 1000 Islands, familiebezoek, Toronto, Niagara en weer richting NY via Watkins Glenn en andere state parks. 2 weken in totaal. We zien het allemaal goed zitten om te roadtrippen met onze dochter. Juist de vliegreis, daar kijk ik minder naar uit. Hopelijk valt dat wat mee. We gaan begin juli, dus ik zal je achteraf zeker onze ervaring laten weten :wink:
PetraRem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door PetraRem »

@magnolia, klinkt leuk! Veel plezier. Vliegreis komt ook vast goed! Met welke airline vlieg je en hoe oud is je dochter?
Mijn dochter is van april 2015, ben dus ook benieuwd hoe het vliegen gaat. Paar uurtjes gaat iig prima maar dit is war langer. Wij hebben wij KLM de voorste rij geboekt zodat ze ook een beetje ruimte heeft voor ons!
Totaal 7 bezoeken aan de USA.

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
Gast

Bericht door Gast »

Wij zijn een keer met onze dochter van toen 9 maanden oud naar de VS gevlogen. De hele reis was ze heerlijk stil, alleen bij de landing van de tweede binnenlandse vlucht werd het haar allemaal iets teveel en heeft ze keihard gehuild.

Maar ik heb ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar een baby bijna de hele reis heeft gehuild. Je moet er gewoon op voorbereid zijn, en dat boek dat je graag wilde lezen, of die film die wilde zien kun je maar beter vergeten :)
magnolia
Amerika-ontdekker

Bericht door magnolia »

PetraRem schreef:@magnolia, klinkt leuk! Veel plezier. Vliegreis komt ook vast goed! Met welke airline vlieg je en hoe oud is je dochter?
Mijn dochter is van april 2015, ben dus ook benieuwd hoe het vliegen gaat. Paar uurtjes gaat iig prima maar dit is war langer. Wij hebben wij KLM de voorste rij geboekt zodat ze ook een beetje ruimte heeft voor ons!
We vliegen met Delta (en boekten via KLM). De dochter zal op reis 20 maanden zijn.
Ondanks het feit dat ze nog gratis mee mag op de schoot, hebben wij toch een stoel voor haar geboekt. Ikzelf hou al niet die lange vlucht, en met de kleine op de schoot, daar kijk ik niet naar uit. Maar hopelijk komt het allemaal goed. Het is niet de eerste keer dat ze vliegt.
Jullie ook veel plezier gewenst! :thumbup:

@eoms: We proberen ons wat voor te bereiden. Als je nog gouden tips hebt, mag je die gerust delen. dat boek of die film, die hoeft sowieso al niet, dus daar zit ik niet over in :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer