Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels en Airbnb in New York City

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Hotels en Airbnb in New York City

Bericht door terralinda »

Nog geen definitieve boeking helaas,
blijkt dat de CC van ING t niet deed,
storing.....
nieuwe poging nadat we met t Duitse reisburo hebben gebeld.

Dank je voor de FB mentioning, daar wordt flink ingecheckt, leuk :D
Daisy's
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Daisy's »

Wij mogen volgende week eindelijk!
We hebben ook een airbnb in Jersey CIty. 3 min van de Path af, dan 7 min (als ik alles moet geloven)
69,- per nacht met eigen badkamer voor de eerste week van juni!
Dit wordt onze eerste airbnb ervaring dus ben benieuwd :)
Zoveel zin in :clap:
2010 Californië, Nevada, Utah, Arizona
2014 Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Idaho, Wyoming, South Dakota
2016 New York, New Jersey
2017 Florida
ElisaNYC
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door ElisaNYC »

Hi allen!

Ik ga over een aantal weekjes alleen naar NYC, heel leuk om alle tips hier te lezen!
Ik ga waarschijnlijk overnachten in het Local Hostel in Long Island City. Iemand hier toevallig ervaring mee?
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

online reviews zijn prima. Wat kost het per nacht?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
ElisaNYC
Amerika-newbie

Bericht door ElisaNYC »

Hey! Inclusief alle kosten die erbij komen betaal ik 68 euro per nacht
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Lekker prijsje. Laat je straks weten hoe het is bevallen?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
ElisaNYC
Amerika-newbie

Bericht door ElisaNYC »

I will! :thumbup: .. ik kom er trouwens net achter dat die 68 euro eigenlijk 68 dollar is, komt dan ongeveer neer op 60 euro
abreukel71
Amerika-newbie

Bericht door abreukel71 »

Wat zijn trouwens andere alternatieven (locaties) qua hotels in New York als je niet in Manhattan wilt gaan zitten omdat dit te duur is.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Zoals eerder genoemd in dit topic zijn ook in Long Island City (Queens, net over de East River) redelijk goedkope/niet te dure accommodaties te vinden.
Zelf voor volgend jaar juni daar het Nesva Hotel via Booking.com geboekt voor 110 euro p.n. incl. een balkon en ontbijt (wel met 10% genius korting). En om de hoek heb je metro al, hiermee sta je in 10 min. al op Time Squae.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
miccie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door miccie »

abreukel71 schreef:Wat zijn trouwens andere alternatieven (locaties) qua hotels in New York als je niet in Manhattan wilt gaan zitten omdat dit te duur is.

Eind 2014 zat ik in een hostel in Brooklyn. Dat was best voordelig. Als je een gedeelde badkamer/toilet geen probleem vindt, is het een uitstekende keuze. De link: https://www.ymcanyc.org/greenpoint

Een metro-station (Nassau Ave) was binnen vijf minuten lopen. Winkels voor boodschappen zijn er om de hoek, cafe's/kroegen binnen tien minuten lopen, even als de kade van de East River. Daar heb je een mooi uitzicht op Manhatten.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

En ik heb afgelopen voorjaar in de Y bij Columbus Circle overnacht. Ook dat was zeker voor herhaling vatbaar.
Een andere prima budget onderdak is het Seafarers GH, bij Union Square ... nadeel daar was dat het internet zeer te wensen over laat ... maar er is wel een Starbucks vlakbij ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Heeft iemand toevallig ervaring met het Howard Johnson Mayflower in long island city? Ik heb deze geboekt voor 4 personen in Augustus voor 150 euro per nacht. Voor deze prijs zag ik weinig anders. Het is nog annuleerbaar dus ik heb hem geboekt, maar mocht er wat beters voorbij komen dan kan ik altijd nog annuleren.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

zolang het annuleerbaar is, hoef je je nergens zorgen over te maken.
Je kunt wat reviews gaan bijhouden op Tripadvisor en booking.com.
Tien tegen een dat je intussen nog wat anders tegenkomt .... augustus is nog HEEL ver weg ... :lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

nieuwenoord schreef:
terralinda schreef:Gelukkig heb ik alleen nog maar fantastische Airbnb ervaringen,
maar nog niet in New York City.
Ik kijk naar de eerdere reviews, als een Airbnb meer dan 100 5 sterren reviews heeft,
komt t volgens mij wel goed :wink:
Dus kom maar op met de Airbnb ervaringen in NYC.
Ik heb ondervonden dat Airbnb na een verblijf in Santa Fe alleen ons positieve deel van het review plaatste en de rest (slechte bedden, niet-werkende WIFI) alleen als tip aan de eigenaar door gaf. Mijn vertrouwen in de reviews is weg.
Vreemd hoor. Ik heb al verschillende keren Airbnb gebruikt en mijn reviews verschijnen integraal bij de advertentie. Mijn zus verhuurt ook via airbnb en zij kan de reviews ook niet veranderen.
Als je je review ingeeft, krijg je 2 kadertjes, 1 voor de publieke review en 1 voor feedback die je aan de verhuurder privé kan doorgeven. Maar dat staat er duidelijk bij. Misschien heb je dat gemist?
abreukel71
Amerika-newbie

Hoe zit t nu met dat AIR BNB gedoe. Ik lees dat t in new Yrok niet mag (korter dan 30 dagen). Geldt dat ook voor bij Hoboken en andere wijken zoals Queens?
Ik heb wel de indruk dat er veel gebruik van wordt gemaakt en dat leden van dit forum er in het algemeen vrij positief over zijn.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Hoboken ligt niet in NY ... daar mag het dus wel. Queens maakt deel uit van NYC, en daar mag je officieel niet voor korter dan 30 dagen je apt verhuren .... maar het gebeurt dus wel op grote schaal .... de risico's zijn deels voor de huurder, denk ik ... (er is woningnood in de stad, vandaar dat het niet mag)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

LeenG: wellicht heb ik daar dan een fout gemaakt.

Het nare gevoel blijft. We hebben vooraf heel veel contact gehad op initiatief van de verhuurder, maar geen enkele reactie of excuus achteraf voor de tegenvallende zaken.
abreukel71
Amerika-newbie

Nieuwenoord. Slechte ervaring dus met AirBnB?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Mijn ervaring met Airbnb in de VS is dat je daar veel vaker verhuurders treft die het enkel en alleen als business beschouwen. In Europa ervaar ik veel vaker de persoonlijke touch: mensen die op een heel persoonlijke manier met je omgaan, nog steeds zeer attent blijven nádat je vertrokken bent, die zeer uitgebreid de tijd nemen je van tips te voorzien enz. Nu kun je ook weer niet alle verhuurders over 1 kam scheren, ook in de VS hebben we een keer verhuurders getroffen waarmee we savonds op de porch een (door ons meegebracht) wijntje dronken en die ons aan de ontbijttafel over hun leven vertelden.

Als je Airbnb nog nooit 'ervaren' hebt dan is NYC misschien niet de beste plek om het voor het eerst te doen, want er is een nogal overspannen toeristische markt met hoge prijzen (vergelijkbaar met Amsterdam). Aan de andere kant is het een uitstekende manier om toch wat te besparen op de overnachtingskosten. Maar hou in je achterhoofd dat jij je ook als een goede gast dient te gedragen: het is geen hotel maar je slaapt bij iemand thuis. Die persoon heeft ook een leven, een baan etc. Wil je zeker zijn van een goede ervaring? Slaap bij iemand in huis, en huur geen zelfstandig appartement. Daarmee verzeker je je ervan dat je als gast niet, op afstand van de host, aan je lot wordt over gelaten. Tot slot is de servicedesk van Airbnb erg goed, mocht er wat aan de hand zijn.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik plaats het maar even in dit topic. Wij hebben voor in Augustus voor 4 personen het Howard Johnson Mayflower hotel geboekt in long island City ( gratis annuleerbaar) Nu zie ik in Chelsea het Savoy hotel voor nagenoeg dezelfde prijs( ook gratis annuleerbaar). Ik zit te denken om deze te boeken ipv die eerste. Wie heeft er ervaring met het Savoy hotel? En wie heeft tips welke van de 2 ik beter kan nemen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer