Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York voor gevorderden

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: New York voor gevorderden

Bericht door meyem »

Jammer dat het er weer op zit voor jullie, maar leuk dat je jullie ervaringen deelt ....

Grappig, die opmerking over dat je steeds lastig gevallen wordt ... ik heb dat echt alleen maar op Times Square en vlakbij de ingang van de Staten Island Ferry, maar verder eigenlijk nergens ....
Goed dat jullie toch het 9/11 museum hebben gedaan ...

Het was heet, he? Kimi van iets eerder in deze draad zit er nu ook, en ik begreep al uit zijn facebook verhalen dat het zeer zomers is ... gister eindelijk een frisse bui ....
Leuk om over Coney Island te lezen .... dat staat nog steeds op mijn lijst, maar dan inderdaad ook wel voor een frisse duik :D (dat was een gemiste kans, zal ik maar zeggen.)

Mochten jullie nog foto's online zetten, deel gerust de link :wink:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Kobe24
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Kobe24 »

Een frisse duik? :)
Ik zou daar nooit zwemmen om dezelfde reden als dat ik nooit in de Noordzee zwem :) Volgens mij kom je er vuiler uit dan je erin gaat. Het zag er echt niet uitnodigend uit (we hebben op de pier gewandeld die in zee loopt).

Het lastig vallen is zoals ik zei inderdaad op de meer toeristische plaatsen. De mensen voor de hop-on hop-off bussen stonden wel heel gespreid hoor, veel verder dan enkel Times Square. Zelfs op 8 Ave onder 30th str.
De rappers met hun CD's ben ik ook op heel veel plaatsen tegengekomen, zelfs tot een stuk onder E Houston Str.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ik zwem graag in de Noordzee (behalve bij oostenwind :wink: ), echt heeeerlijk. De douche thuis is dan weer goed voor het afspoelen van al het zout.

Geen idee of het water bij Coney Island van vergelijkbare kwaliteit is ... er wordt wel gezwommen, toch? Ik ben al een tijdje heel nieuwsgierig naar de watertemperatuur ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer