Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Veilige en rustige plek noordoosten (bijv. Rhode Island)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gast

Re: Veilige en rustige plek noordoosten (bijv. Rhode Island)

Bericht door Gast »

Ik vind zeilen ook wel leuk, http://www.freetoursbyfoot.com/duck-tou ... ewed/#tall
Hoeveel dagen denk je dat je je in Boston kan vermaken? Of kan je dan beter een auto huren en Cape Cod en/of White Mountains bezoeken? Ben een beetje huiverig met daar alleen gaan rijden, ik kan het wel maar alleen rijden in het buitenland met een gehuurde auto doet bijna niemand en lijkt me niks.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Gevoelsmatig denk ik ook niet dat jij alleen moet gaan rijden ... Met openbaar vervoer ben je toch net wat minder op jezelf aangewezen en kun je makkelijker terugvallen op de mensen om je heen als dingen fout lopen ...

Verder kan ik niet zoveel advies geven over hoe lang je daar kunt verblijven. Dat is voor iedereen anders ... ik vond 1 nacht meer dan genoeg, maar er zijn mensen hier op het forum die er graag langer heen gaan ... Gooi 'Boston' maar eens in de zoekfunctie.

Je kunt vanuit Boston geloof ik wel walvistochten doen ... dat lijkt mij dan wel weer geweldig ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gast

Bericht door Gast »

Heb al e.e.a. over Boston gezocht, walvistochten ben ik fan van heb ik al in Canada en Namibië gedaan.
Ik kan wel alleen zelfstandig rijden maar denk alleen dat ik dat daar niet ga doen, als er een vriend of vriendin van me meegaat is dat natuurlijk anders.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer