Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Torens New York bezoeken?
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Torens New York bezoeken?
Hier een foto genomen vanaf Top of the Rocks met zicht op het ESB.
Vanaf het iets hogere niveau op het dak heb je trouwens geen last van de ramen. Dan heb je een muurtje waar je je fototoestel op kan plaatsen. Makkelijk om in het donker foto's te nemen.
Vanaf het iets hogere niveau op het dak heb je trouwens geen last van de ramen. Dan heb je een muurtje waar je je fototoestel op kan plaatsen. Makkelijk om in het donker foto's te nemen.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik wil even inpikken. Ik vertrek morgen
En heb tickets voor TotR op zaterdag 11u. Nu geeft het weerbericht regen en zelfs sneeuw
voor zaterdag. Zouden jullie dan aanraden om op een ander moment te gaan? Kan dat überhaupt? Op het ticket staat "entry prior to scheduled time may be refused"

- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
@meyem
De Rockefeller center architectonische tour, is die leuk? Ik heb er al een kaartje voor, en ben benieuwd hoe de tour is.
De Rockefeller center architectonische tour, is die leuk? Ik heb er al een kaartje voor, en ben benieuwd hoe de tour is.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2443 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 2 Reacties