Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bigapplegreeter recensie gevraagd

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Leuk om te lezen dat het zo goed bevallen is: ik hoop echt dat wij er ook "eentje " toegewezen krijgen. Fijne vakantie nog verder!
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
AnneNY
Amerika-ontdekker

Bericht door AnneNY »

Ik moest inderdaad ook bellen toen we aan waren gekomen in NY, Warren zou ons opwachten in de lobby. Ik dacht hoe herken ik die vent, maar ze hebben dus een button op waarop greeter staat, dus dat is makkelijk. Gelukkig hadden we onze wandelschoenen aan! Wij hadden gevraagd om little italy en china town, nou dat hebben we dus gezien maar ook Soho, financial disctrict, campus NY uni WTC site en trinity church. Rustige uitleg over NY en leuke weetjes over de history van NY. Heerlijk gegeten in Chaina town in een restaurantje waar wij zo voorbij zouden zijn gelopen!
Het was echt te cool!!!! ik kan het iedereen aanbevelen!
Komen we terug..... is het op tv geweest, daar gaat mijn scoop hahahaha
Eindelijk een reden om 30 te worden
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer