orgeon en washington zijn schitterend , steden daar wel stuk minder mn Portland en Seattle. Maar wat mij wel opviel vorige maand is dat het daar wel stuk goedkoper is dan bijv NYC of DC. In NYC ontbijten wij meestal voor ca 100 usd maar in september ben ik niet duurder uitgeweest dan ca 45-55 usd. Natuur prachtig , maar steden vonden wij niet bijzonder. Vervelend zelfsIngridUSA schreef: ↑06 okt 2024, 12:20Wij hebben afgelopen augustus het noordwesten bezocht: Oregon en Washington. Ik heb ook grotendeels ruim op tijd accommodaties geboekt en ben uiteindelijk op een gemiddelde prijs van 230 euro uitgekomen(hotels/motels/Airbnb). Wij waren ook met gezin van 4, kinderen wel 18+. Maar misschien vind je hier het aanbod van steden te beperkt. Afwisseling is er wel volop.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is het noordoosten wel betaalbaar?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Is het noordoosten wel betaalbaar?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ingrid 100 usd is zelfs voor 2 pers
, we hoeven niet op de centen te letten en we komen al jaren bij Pershing Square to Grand Central, ligt pal tegenover ons hotel. We zijn vaak van het gemak en dat is duur. Al was de Westin in Seattle ook niet goedkoop …..
Seattle vond ik echt een saaie stad, nu zat het weer ook niet mee, maar nee niet ons ding. Portland was ronduit vreselijk wat een gekkies hebben we daar gezien
gelukkig hebben wij een aantal mooie scienic routes gevonden en veel moois gezien.

- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar februari in Niagara Falls bij de IHOP geluncht voor meer dan CAD 75,- met z'n tweeën. Zonder fooi. Daar schrokken we ons ook te pletter van.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht