Carolena schreef:Inderdaad, hadden helemaal hetzelfde voor!
Zou iets duidelijker uitgelegd mogen worden.
00.00uur hebben we nooit gehaald

! Na elke dag 17km wandelen, was het rond 22u altijd wel klaar voor ons.
We waren de metro wel gewoon na een week, maar hadden echt de fut niet meer! Het weer was ook niet altijd even goed en de laatste dag wel, dus wilden nog elke minuut goed besteden en het was eigenlijk te warm om met koffers te sleuren

.
Ohja, wij vlogen met Brussels Airlines vanuit Brussel rechtstreeks en ik moet zeggen dat we hele comfortabele vluchten gehad hebben. Enige minpuntje was dat we op de terugvlucht pas 2u na het opstijgen onze maaltijd kregen (konden ook niet kiezen). Dat kortte onze nachtrust (voor zover we er al hadden) serieus in. Voor de rest geen klagen gehad!
Wij geen dag onder de 20 km volgens de teller van de Iphone

. En geloof dat ook wel. Je bent 's-avonds gewoon op. Schoenen uit en op bed liggen. Maar we lopen altijd veel. In Rome was het ook elke dag wel zoiets. Wat je in New York hebt, je loopt naar de metro, gaat zitten, stapt ergens uit. Dan loop je ergens naartoe of rond. Dan loop je weer terug naar de metro. Stapt ergens uit, loopt ergens naartoe of rond, enz, enz. Je zit bij elkaar misschien wel dik een uur in de metro op een dag, maar als je uit de metro bent, loop je bijna alleen maar. Rust momenten heb je weinig. Af en toe ergens zitten voor een milkshake of wat eten.
Wij hadden 2 kleine koffers bij, Ryanair formaat. Da's nog te doen. Zo'n grote koffer is een ander verhaal ja

.
Brussel had ik 4 jaar terug vanaf Washington. Neem aan dat dat toen met United was. Vandaar met de trein terug gegaan. Eigenlijk ook geen slechte herinneringen aan. Nu de auto op Schiphol geparkeerd. 8 dagen voor 67,50 euro.
Het weer was een beetje raar ja. Zo had je zon en 30 graden, zo lichte regen en amper 18 graden.
LIC hadden we 6 nachten. 838 euro is ingehouden op creditcard. Weekkaart metro was 29 euro per persoon. Jij LIC nog goedkoper gehad? Jij had hem meteen betaald vorig jaar dacht ik hè? De koers van de dollar was dacht ik niet zo extreem gunstig nu.