Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Herken de plek in New York.
Re: Herken de plek in New York.
Yup dat is em mar! 2010 bij hun de twilight tour gedaan! Was harstikke gaaf . Ik zal is gaan zoeken waar die ingang is want die ken ik niet :p
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik vond m door het 'City Sightseeing' logo ..
'Mijn' buurtje is speciaal in het leven geroepen toen de middenklasse massaal NYC verliet om groener en rustiger te wonen ... dit was een geslaagde poging om mensen in de stad te houden ...

'Mijn' buurtje is speciaal in het leven geroepen toen de middenklasse massaal NYC verliet om groener en rustiger te wonen ... dit was een geslaagde poging om mensen in de stad te houden ...
dit moet ergens in upper west side zijn! ik denk dat het het steegje is bij 95th Street from Broadway of er in de buurt
- meyem
- Amerika-expert
nee, sorry, Upper West komt niet in de buurt .....
ik weet em echt ff niet! het lijkt op een bronx styled appartment building ergens in de University Heights! maar als je der echt een naam bij wilt heb ik em in iedergeval nog nooit gezien
- meyem
- Amerika-expert
hij is ook best moeilijk ... ik zal een hint geven, de foto is op deze dag gemaakt ....
tudor city gebouw je bent op deze tour geweest "The Highlights of Midtown Architectural Tour" by inside out
dit lijkt mij niet de hoofd ingang ... sluwe vos!
dit lijkt mij niet de hoofd ingang ... sluwe vos!
- meyem
- Amerika-expert
Tudor City is een apartementencomplex met 12 gebouwen dat een blok van 3 straten en 2 avenues omvat ... ik weet niet of er een 'hoofdingang' is, maar dit is zeker een van de ingangen .....
jij mag weer
jij mag weer
mensen kijken bijna nooit omhoog ... ik wel, waar is deze foto genomen?

- meyem
- Amerika-expert
Prima, ik ben benieuwd! Ik kijk inderdaad wel veel naar boven, ben heel erg van de architectuur .... 

- meyem
- Amerika-expert
ik heb er ook wel zo eentje klaar, vast niet moeilijk:
Hearst Magazine Building
best wel grappig t eerste gedeelte hebben ze er toen heel erg lang geleden is neer gekwakt. toen was er geen geld meer en toen heeft een project ontwikkelaar t andere gedeelte erboven op gekwakt! leverd een heel grappig en fraai uitziend gebouw op
best wel grappig t eerste gedeelte hebben ze er toen heel erg lang geleden is neer gekwakt. toen was er geen geld meer en toen heeft een project ontwikkelaar t andere gedeelte erboven op gekwakt! leverd een heel grappig en fraai uitziend gebouw op
- meyem
- Amerika-expert
Dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen! (ik kijk teveel omhoog, schijnbaar ...
)
Het ziet er van binnen ook erg fraai uit, volgende keer ga ik daar eens een kijkje nemen:
http://wirednewyork.com/real_estate/hea ... erfall.jpg

Het ziet er van binnen ook erg fraai uit, volgende keer ga ik daar eens een kijkje nemen:
http://wirednewyork.com/real_estate/hea ... erfall.jpg

- meyem
- Amerika-expert
in afwachting van Boes doe ik er nog een .....
mooi he? maar welk gebouw is dit?
mooi he? maar welk gebouw is dit?
new york public library ... de achterkant of zij kant dan wel is te verstaan! er stond iemand in bryantpark volgens mij 

- meyem
- Amerika-expert
Klopt ... al is de foto van de zijkant genomen, vanaf 42nd street, als ik me goed herinner ...
doe jij er weer een?

doe jij er weer een?
vanaaf als ik thuis ben spitten we de waslijst met foto's van 2010 nog ff door ... je krijgt in iedergeval die "air shots" nog van mij cadeau :p
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht