Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Schoolreis NY + Hotels in New Jersey?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Schoolreis NY + Hotels in New Jersey?

Bericht door headhunterke »

bartbruins schreef:er s bij de leerlingen nog niks bekend.

Eerst moet de schooleiding akkoord gaan......daarna zal het bij de leerlingen pas in sept 2010 bekend worden gemaakt
Bij ons werd het eind september (begin van academiejaar) bekend gemaakt, en ten laatste in de 3e week van oktober moest iedereen ingeschreven zijn.
Zo heb je toch een beetje een indicatie van het tijdsverloop van de planning.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
bartbruins
Amerika-ontdekker

Bericht door bartbruins »

ik ben er ook al wel uit dat het een hostel moet worden.

Een duur vliegticket met een redelijk hotel zou te duur worden.

Iemand hostel-suggesties in NY ? (waar ie ervaring mee heeft)
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

headhunterke schreef:Rechstreekse vluchten (vanaf Brussel dan) met Delta, vertrekken dacht ik om 11.30 op Brussel, en komen rond 14 uur aan in NY (local time)
Althans, die vlucht heb ik genomen, en die was ook non-stop.
328 is (volgens mij) toch ook wel een koopje hoor voor een non-stop vlucht.
Heb je die via Delta zelf geboekt, of via een andere website?
Te goei lezen Headhunter. Wij betaalden 328€ pp voor onze vlucht met United Airlines in september met een tussenstop in Washington en boekte onze reis dit jaar in januari bij Connections tijdens de vroegboekacties.
Vrienden van mij boekten afgelopen september ook bij Connections een rechtstreekse vlucht met Delta voor april volgend jaar voor 275€ pp.
headhunterke
Amerikakenner

Ik bedoelde ook die vlucht van 275 euro ;-)
328 euro is, volgens mij meer de 'normale' prijs.
Nuja, als er al een normale prijs bestaat in deze gekke markt.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Tja ik verschoot er ook van toen ze het vertelde. Ik vond die 328€ ook al een heel mooie prijs maar 275 is echt bijna voor niets
BigTasty
Amerika-newbie

Bericht door BigTasty »

Schoolreisje?

Dan zou ik gewoon kijken voor een leuk hostel. Mijn schoonouders hebben dit vorige maand gedaan, koste 25 eur per nacht, en was praktisch naast central park.

Boek een vliegticket voor zo goedkoop mogelijk bij vliegticketsites en klaar is Kees...

Vergeet niet dat je BTW terug kan vragen als je Amerika verlaat! niemand doet dit trouwens...
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Een hostel lijkt mij ook de beste manier om de kosten te drukken. Er zijn ook hostels met zowel slaapzalen als 2 en 4 persoonskamers en die zijn dan ook duurder natuurlijk. Slaapzaal voor de leerlingen en een kleiner kamer voor leraar(s)?

Zelf heb ik geen ervaring met hostels in NY. Maar er zijn een heleboel hostels in NY. Gewoon effe 'new york hostel' googlen en je hebt ze voor het uitkiezen en op Google Maps opnieuw 'new york hostel' ingeven en je hebt de ligging van de hostels. Als je reviews wil lezen dan is tripadvisor.com een goede site hier vind je een heleboel reviews van mensen die hun ervaringen geven van hotels over gans de wereld. Dus ook van hostels in NY.
headhunterke
Amerikakenner

BigTasty schreef:Schoolreisje?

Dan zou ik gewoon kijken voor een leuk hostel. Mijn schoonouders hebben dit vorige maand gedaan, koste 25 eur per nacht, en was praktisch naast central park.

Boek een vliegticket voor zo goedkoop mogelijk bij bijvoorbeel http://www.vliegticketstool.nl of bij cheaptickets.nl en klaar is Kees...

Vergeet niet dat je BTW terug kan vragen als je Amerika verlaat! niemand doet dit trouwens...
Ik zou de tickets toch rechtstreeks bij de airline bestellen, met een leuke groepskorting hoor...
Vaak kunnen ze voor groepen nog verder onder de prijs gaan dan die sites, want die moeten ook verdienen natuurlijk ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer