Justme1984 schreef:Ik ben ook helemaal musical gek en wil zeker een aantal musicals gaan zien. Sowieso the lion king, omdat ik die hier in Nederland helemaal super vond ( was mijn eerste musical) en ik baalde dat ik niet nog een keer geweest ben. Mamma mia trekt me hier niet zo, maar zou ik daar ook graag willen zien. ik ga dit topic even doorlezen!
Ik ook! Vond de Lion King zoooo mooi! Ze beelden de dieren zo geweldig mooi uit. Maar ik weet nog steeds niet waar ik tickets kan kopen
Dan vraag ik me toch af, is de uitvoering van de Lion King in Las Vegas dan zo beroerd, of lag het toch aan mij? Ik vond het namelijk nogal een krampachtige poging de film zo exact mogelijk te vertalen naar een podium, zonder echte toegevoegde waarde.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
WizardOfOss schreef:Dan vraag ik me toch af, is de uitvoering van de Lion King in Las Vegas dan zo beroerd, of lag het toch aan mij? Ik vond het namelijk nogal een krampachtige poging de film zo exact mogelijk te vertalen naar een podium, zonder echte toegevoegde waarde.
Ik weet dat die op Broadway een stuk of 7 Tony Awards heeft gewonnen. Dat is toch wel the top of the bill wat musical prijzen betreft.
Wij zijn eind mei/begin juni naar New York geweest, toen hebben we The phantom of the opera gezien op Broadway (is de langslopende mucical ooit) het was echt schitterend (zelfs mn vriend die eigenlijk niet zo van musicals houdt was overweldigd)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.