Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke musical op Broadway is echt de moeite waard?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Mel79
Amerikakenner

Re: Welke musical op Broadway is echt de moeite waard?

Bericht door Mel79 »

Justme1984 schreef:Ik ben ook helemaal musical gek en wil zeker een aantal musicals gaan zien. Sowieso the lion king, omdat ik die hier in Nederland helemaal super vond ( was mijn eerste musical) en ik baalde dat ik niet nog een keer geweest ben. Mamma mia trekt me hier niet zo, maar zou ik daar ook graag willen zien. ik ga dit topic even doorlezen! :thumbup:
Ik ook! Vond de Lion King zoooo mooi! Ze beelden de dieren zo geweldig mooi uit. Maar ik weet nog steeds niet waar ik tickets kan kopen ;)
WizardOfOss
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Dan vraag ik me toch af, is de uitvoering van de Lion King in Las Vegas dan zo beroerd, of lag het toch aan mij? Ik vond het namelijk nogal een krampachtige poging de film zo exact mogelijk te vertalen naar een podium, zonder echte toegevoegde waarde.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

WizardOfOss schreef:Dan vraag ik me toch af, is de uitvoering van de Lion King in Las Vegas dan zo beroerd, of lag het toch aan mij? Ik vond het namelijk nogal een krampachtige poging de film zo exact mogelijk te vertalen naar een podium, zonder echte toegevoegde waarde.
Ik weet dat die op Broadway een stuk of 7 Tony Awards heeft gewonnen. Dat is toch wel the top of the bill wat musical prijzen betreft.
WizardOfOss
Amerikafan
Contacteer:

Da's inderdaad niet mis. Zal dus wel aan mij liggen :mrgreen:
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Justme1984
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Justme1984 »

Was het in Las Vegas dan wel dezelfde zoals op Broadway? Of gewoon andere mensen, andere musical, zelfde titel?
WizardOfOss
Amerikafan
Contacteer:

Andere mensen, maar zover ik weet wel gewoon dezelfde musical. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Phantom, die voor LV fors is ingekort.
Maria Helena
Amerika-ontdekker

Bericht door Maria Helena »

Wij zijn eind mei/begin juni naar New York geweest, toen hebben we The phantom of the opera gezien op Broadway (is de langslopende mucical ooit) het was echt schitterend (zelfs mn vriend die eigenlijk niet zo van musicals houdt :? was overweldigd)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij zijn naar Mamma Mia geweest. Super!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer