Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijzen retour new York Oktober 2012

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tamara21
Amerika-ontdekker

Re: Prijzen retour new York Oktober 2012

Bericht door tamara21 »

Ik vond mijn €444,- al een mooie deal maar dat is niksvoorbij wat jullie nu betalen.
Nu is het wel een andere tijd in het jaar maar toch
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Zojuist voor €1032 bij IcelandAir geboekt AMS>NY, BOS>AMS voor eerste week oktober '12. Deze prijs is incl de (gratis) stoelreserveringen. Dat maakte het verschil met bv AirBerlin waar €200 voor XL stoelen bij zou komen. Alleen AB was op terugweg rechtstreeks. Nou ja, da's dan maar even jammer :wink:
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Het blijft koffiedik kijken met de ticketprijzen, zeker op zo'n lange termijn.
Ik heb zojuist een ticket geboekt voor Brussel - NYC (JFK), 18 t/m 26 januari 2011 voor 345 euro, rechtstreeks bij klm (ikvlieg eigenlijk altijd met klm aangezien ik hier ook voor werk veel gebruik van maak en mijn airmiles meestal kan gebruiken om last minute een upgrade te nemen naar business class). Amsterdam - NYC was geloof ik 20 euro duurder, en Dusseldorf scheelde ook niet zoveel.
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Jazeker. Ik vind de zekerheid erg prettig en het scheelt heel wat uurtjes werk als ik nu (al?) boek. Misschien wordt het 'ooit' wel wat tientjes goedkoper, nou ja dat is dan maar zo.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer