De omgeving van het hotel boeit ons niet heel erg als het maar veilig is en van wat ik lees op Tripadvisor is het dat wel.John V schreef:Locatie van dit hotel is op zich prima. Tussen twee metrostations in van waar je eenvoudig de metro naar DC kunt pakken. Hou er wel rekening mee dat je in een gebied zit waar voor veel kantoren en appartementen staan. Niet de meest pittoreske plek dus. Het gebied heeft veel eetgelegenheden maar die zijn vooral gericht om het kantoorpersoneel dat overdag in dat gebied werkt. 's Avond is er niet zo heel veel te doen en veel restaurants gaan dan ook vroeg dicht. Het hotel zelf ziet er een gedateerd uit en het zou me niets verbazen als je de kamers daar ook per uur kunt krijgen. Maar ja, $75 is wel heel goedkoop voor dit gebied waar je al snel het dubbele betaald.Iris_1982 schreef:De Americana krijgt op tripadvisor echt hele goede reviews, ook al is het hotel wat gedateerd, en ligt vlakbij de metro in een goede buurt.
Klinkt eigenlijk precies als wat wij zoeken, en dat voor 75 dollar per nacht inclusief ontbijt! Kan je je geen buil aan vallen volgens mij.
Uit eten gaan doen we wel lekker in Washington of Alexandria.
Voor ons is het hotel puur een plek om te slapen en ik lees op tripadvisor goede reviews. Ook dat het idd wat gedateerd is, maar ik vind elke hotelkamer in Amerika enigszins gedateerd met al die bloemenprints en draperieen rondom de gordijnen dus daar kan ik ook niet wakker van liggen

En met de gratis parkeerplek ben ik ook erg blij

Het zal echt niet het mooiste/leukste hotel van de reis worden maar dat hoeft ook niet