Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste keer VS (WAS-NYC)
-
- Amerika-expert
Re: Eerste keer VS (WAS-NYC)
Volgens mij gingen ze eerst naar Washington.
Dus zullen ze wel op pad zijn als ze een rechtstreekse vlucht hebben.
Dus zullen ze wel op pad zijn als ze een rechtstreekse vlucht hebben.
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis! 

Het was FANTASTISCH!! Geen last gehad van de sneeuw, aangezien we inderdaad naar DC vertrokken. En eenmaal in NYC, was het daar eigenlijk warmer dan hierDennis schreef:Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Foto's?apophis schreef:Het was FANTASTISCH!! Geen last gehad van de sneeuw, aangezien we inderdaad naar DC vertrokken. En eenmaal in NYC, was het daar eigenlijk warmer dan hierDennis schreef:Ik lees dit topic net even door en vind het toch wel heel grappig om te zien hoe je als "nieuweling" tegen een eerste bezoek aan de VS aankijkt. Ik herinner me dat nu ineens ook weer van zo lang geleden (1998). Ik hoop dat je heel veel plezier hebt, Apophis!: altijd ongeveer 5 a 10° C. Weinig toeristen, veel zon: wat kan je nog meer verlangen?

volgen nog 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 186 Reacties
- 46639 Weergaves
-
Laatste bericht door JWTS