Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groupons voor New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Groupons voor New York

Bericht door meyem »

ik ken die watertour niet en doe nooit de HOHO, maar als het je wat lijkt, gewoon doen .... Manhattan vanaf het water is altijd leuk, tenslotte :D

als je zomers gaat, kun je ook altijd nog gratis kano-en .... dat is ook leuk
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Groupons voor New York

Bericht door meyem »

oooh, wat een leuke ..... maar ik geloof toch dat ik hier niet meer atletisch genoeg voor ben .... :shock:
https://www.groupon.com/deals/i-fly-trapeze-1-3
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Explorer Pass - Re: Groupons voor New York

Bericht door Edman! »

Explorer Pass New York: 3, 5, 7 of 10 activiteiten naar keuze voor 1 tot 4 personen op Groupon.nl
Prijzen beginnen bij 69 euro p.p. voor 3 activiteiten voor 1 volw.

Het leuke is dat Groupon regelmatig kortingcodes actief heeft voor een korte periode.
Zoals vandaag, je krijgt 15% extra korting met kortingscode: ALLES (max. 20 euro korting)

Dan kost de pass voor 3 activiteiten nog maar €58,65 (i.p.v. €73 euro via andere sites).

Zie hier voor de deal.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer