@Butterfly:
de reviews zijn goed en de locatie is natuurlijk 100% beter dan Queens, LIC (waar niets mis mee is, maar toch ...)
Welke prijs zie je en waar? Ik had ook eerst het Howard, maar ben naar Fairfield Inn Queensboro overgestapt ... dat ziet er frisser uit en is net even makkelijker te bereiken en meer subway-keuzes dan het Howard ...
er is trouwens ook niets mis met even 2 (opzegbare) boekingen aan te houden, toch? Dan heb je wat tijd om te beslissen ...
@Meyem: Ik heb hem inmiddels geboekt, je weet immers maar nooit... Ik betaal 167 euro per nacht ( voor 4 personen) Geboekt bij hotels.com
Howard heb ik geboekt voor 155 euro per nacht bij booking, maar daar staat bij dat het in dollars 175 per nacht is, en met de huidige koers inmiddels dus 160 euro per nacht. Qua prijs scheelt het voor ons dus haast niks. Howard heb ik inmiddels toch geannuleerd, ik zie het mij wel weer gebeuren dat ik het vergeet te annuleren. De recensies vond ik ook wel goed. Alleen hopen dat we aan de achterkant of hoog zitten want je kunt wel last hebben van het straatlawaai begreep ik.
butterfly schreef: want je kunt wel last hebben van het straatlawaai begreep ik.
Dat hoort bij een trip NYC
Overigens is met z'n 4-en op een kamer best krap, dat jullie daar wel op voorbereid zijn!!
ik ben best blij met mijn prijsje .. doe nu in de dure decembermaand een city trip van 8 nachten met mijn nichtje voor minder dan 2000 euro (vluchten en hotel)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.