Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels en Airbnb in New York City

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotels en Airbnb in New York City

Bericht door meyem »

@Butterfly:
de reviews zijn goed en de locatie is natuurlijk 100% beter dan Queens, LIC (waar niets mis mee is, maar toch ...)

Welke prijs zie je en waar? Ik had ook eerst het Howard, maar ben naar Fairfield Inn Queensboro overgestapt ... dat ziet er frisser uit en is net even makkelijker te bereiken en meer subway-keuzes dan het Howard ...

er is trouwens ook niets mis met even 2 (opzegbare) boekingen aan te houden, toch? Dan heb je wat tijd om te beslissen ... :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

@Meyem: Ik heb hem inmiddels geboekt, je weet immers maar nooit... Ik betaal 167 euro per nacht ( voor 4 personen) Geboekt bij hotels.com
Howard heb ik geboekt voor 155 euro per nacht bij booking, maar daar staat bij dat het in dollars 175 per nacht is, en met de huidige koers inmiddels dus 160 euro per nacht. Qua prijs scheelt het voor ons dus haast niks. Howard heb ik inmiddels toch geannuleerd, ik zie het mij wel weer gebeuren dat ik het vergeet te annuleren. De recensies vond ik ook wel goed. Alleen hopen dat we aan de achterkant of hoog zitten want je kunt wel last hebben van het straatlawaai begreep ik.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

butterfly schreef: want je kunt wel last hebben van het straatlawaai begreep ik.
Dat hoort bij een trip NYC :lol:

Overigens is met z'n 4-en op een kamer best krap, dat jullie daar wel op voorbereid zijn!!

ik ben best blij met mijn prijsje .. doe nu in de dure decembermaand een city trip van 8 nachten met mijn nichtje voor minder dan 2000 euro (vluchten en hotel) :D :D :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ach, we slapen er alleen maar. En we slapen ook weleens met ons vieren in een toercaravan. Die kamer zal vast niet nog kleiner zijn :lol:

Wat lekker dat jullie zo relatief goedkoop uit zijn in December :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer