Het komt dichterbij. Duurt nog even, maar het komt dichterbij.
Hotel en vliegtickets geloof ik wel. Vliegen wordt met Icelandair.
Maar heb dan nog wat vragen.
-In Reykjavik wil ik 1 nacht overnachten. Om de stad te bezoeken. Wat is beter, voor New York of na New York? Mij lijkt ervoor. Omdat je na New York denk ik het snelste naar huis wilt.
-Vanaf vliegveld Keflavik naar Reykjavik gaat een bus of trein? Elk uur? Ook 's-nachts? Ticket (retour?) bij de bus zelf kopen? Of gaat dat niet, dat je niet kunt pinnen bij bus, alleen met IJslands geld?
-Als je op heenreis in Reykjavik 1 overnachting pakt, hoe gaat het met je koffers? Die moet je in Reykjavik dan van de band halen en de volgende dag weer inleveren voor New York?
-Esta aanvragen werkt nog net zo simpel als in de tijd voor Trump? Toen ging dat vrij makkelijk.
-Dan kom je in New York aan. Geen auto huren. Alles met metro. Kom je op vliegveld aan, door security, koffers opgehaald. Metro zal wel aangegeven staan, maar metro kaart voor 1 week voor 2 personen, kun je al meteen op het vliegveld kopen?
-Ik ga nooit met openbaar vervoer. Maar je hebt die metro kaart voor 7 dagen. Stap je in de juiste metro, moet je dan nog iets doen met die kaart? Inchecken ofzo? In een apparaat stoppen? De kaart is voor heel New York?
-Misschien te veel films gezien, maar de metro, ook na 20:00 uur nog gewoon veilig? Van Manhattan naar Brooklyn?
-sowieso opletten qua criminaliteit na 20:00 uur of als het donker wordt? Zakkenrollerij in New-York?
-ik had deze link, maar die werkt niet meer vandaag:
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=sta ... r+new+york volgens google is de pagina er nog wel, maar opent hem zo niet.
-Buiten Manhattan en Brooklyn is er eigenlijk niet veel toeristisch meer te doen hè? Dat, en dan met name Manhatten, is waar je de meeste tijd zult verblijven neem ik aan?
Verder schiet me zo even niets te binnen eigenlijk.