Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaalbaar verblijf in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Betaalbaar verblijf in New York

Bericht door tomaat85 »

Ik snap je "probleem". Wij hebben in Weehawken verbleven en zijn echt super tevreden. Alleen zijn wij daar geëindigd na een roadtrip Noord-oost en hebben de auto ingeleverd op Newark (met drop-off) en terug hebben we in Hoboken een auto gehuurd de dag van vertrek, eerst met de bus auto gehaald, rustig ingepakt en de reis naar JFK ingezet, lekker gewinkeld in The Mills in Jersey Garden en over de Verrazzano naar JFK :wink: . Super vette afsluiting van de vakantie. Auto huren was tip van RoelB ook omdat we met zijn 4'n (3 50-tigers en een 60-tiger :o ) niet veel zin in OV hadden en ook dan nog onze bagage moesten stallen op Penn Station.
Maar voor jullie, vanaf Penn Station gaat de bus rechtstreeks naar Weehawken maar dan blijft het de vraag hoever je AirBnB dan van de bushalte afligt.
Vanaf JFK naar Penn station is goed te doen met de AirTrain en de Train..maar zoals gezegd het is wel ff een "gesleep".
Onze laatste trip hebben we in Brooklyn een AirBnB genoten en hadden samen 1 grote rollende duffel en allebei een rugzakje. Het was wel te doen (15 minuten lopen naar de Subway zelfs) maar wanneer we allebei een rol-duffel hadden gehad was t een stuk minder leuk geweest.
Het is echt een lastige keuze maar ik denk dat ik met zijn 2'n wel weer voor OV zou kiezen. Met zijn 4'n direct voor een taxi of Uber.
Maar vliegen op JFK zou voor mij altijd een AirBnB in Brooklyn met zich meebrengen.
Veel keuze wijsheid :thumbup:
Grote Amerika fan
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Betaalbaar verblijf in New York

Bericht door meyem »

Mike.USA schreef:
12 jan 2020, 19:15
Wat zijn de mogelijkheden om vanaf JFK naar Weehawken te reizen, een Uber is al snel $ 100,-
Hoe snel ben je daarna vanaf Weehawken in Manhattan, is dat een snelle verbinding?
Met subway, bus of Ferry?
Omslachtige reis, ik zou ook liever naar Brooklyn of Queens uitwijken vanaf JFK.
Hoe lang je er over doet om in Manhattan te komen, valt of staat met hoe dicht je bij een OV optie vertoeft....

Ik heb 1x voor een AirBnB in NJ gekozen, en moest toen nog slechts 10 minuutjes lopen vanaf het metrostation, maar dat brak me toch wel op uiteindelijk....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer