Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwenoord goes Fall Foliage!
-
- Amerika-expert
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Fantastisch, wat een geweldig vooruitzicht!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Heb je al gekeken naar de campgrounds in het park? Mathews Arm bijvoorbeeld, 22 mijl van Front Royal aan Skyline Drive heeft faciliteiten voor RV's. Maar misschien zijn die al volgeboekt, dat weet ik natuurlijk niet.nieuwenoord schreef:@ Petra: het gaat ons meer om Shenendoah en een slaapplaats daar in de buurt (lees beetje leuke camping!).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Wel naar gekeken, maar wij zijn een beetje Internetverslaafd en zoeken eigenlijk altijd campings met volledige faciliteiten, zo ook WIFI dus. Is Shenandoah in een dag te bezoeken vanuit jullie omgeving? Ik heb voor twee dagen een campground geboekt in College Park (bij Washington DC). Ik zou daar een dag eerder al kunnen boeken, zodat we van daaruit Shenendoah kunnen doen. Een dag langer in Washington zit er ook nog in, dan blijven we gewoon vier dagen in College Park staan.Petra/VS schreef:Heb je al gekeken naar de campgrounds in het park? Mathews Arm bijvoorbeeld, 22 mijl van Front Royal aan Skyline Drive heeft faciliteiten voor RV's. Maar misschien zijn die al volgeboekt, dat weet ik natuurlijk niet.nieuwenoord schreef:@ Petra: het gaat ons meer om Shenendoah en een slaapplaats daar in de buurt (lees beetje leuke camping!).
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, Front Royal, het begin van Skyline Drive ligt slechts een uurtje rijden van Washington. Als je tot de eerst volgende uitgang rijdt heb je al een heel aantal uitzichtspunten gehad. Leuk is het dan om via route 211 terug te rijden, mooi landschap en leuke oude plaatsjes (zoals Washington, Virginia), wijngaarden en boerderijen. Ik zou dus gewoon lekker in College Park blijven, dat schijnt een leuke camping te zijn en geeft je meer tijd deze omgeving wat te zien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hey Monique en Albert
Ik lees dat jullie alsnog gaan dit jaar, SUPER!!!! Ik ben helemaal blij voor jullie en ik zal met veel plezier jullie reisverhalen lezen.
:dance: :dance: :dance:
Veel plezier met voorbereiden!
Groetjes,
Jikke
Ik lees dat jullie alsnog gaan dit jaar, SUPER!!!! Ik ben helemaal blij voor jullie en ik zal met veel plezier jullie reisverhalen lezen.
:dance: :dance: :dance:
Veel plezier met voorbereiden!
Groetjes,
Jikke
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ook één uur en 10 minuten gereden van Washington DC naar Front Royal, het is zeker geen 2½ uur rijden hoor.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er schoot me nog iets te binnen dat Color01 wellicht in een Amish community leeft en met paard en wagen die kant op ging... :hilarious:Color01 schreef:ik denk dat het wel een eindje verder is dan 1 uur rijden .. ik ben er pas nog geweest .. maar het is toch wel een goeie 2.5 uur rijden van DC.Petra/VS schreef:Skyline Drive ligt slechts een uurtje rijden van Washington.
(Waar overigens helemaal niets mis mee zou zijn)
Nu maar weer on-topic!
Roland