Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York in April voor 5 dagen.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: New York in April voor 5 dagen.

Bericht door meyem »

@flex: je zit niet in hoogseizoen, ik den ook dat wijzigen van de tijden niet zo'n probleem zal zijn ... bel ze even, zou ik denken
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
LovingNewYork
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: New York in April voor 5 dagen.

Bericht door LovingNewYork »

@Meyem. Ik had het misschien wat verkeerd neergezet maar bedoelde het voor dit jaar haha. Maar overigens ben ik in 2012 al een keer gegaan. Dat was in December. Toen was de kerst-spirit er al. En dat was het geen wat echt het wow effect gaf toen.

Ik zat dit jaar op de 5e verdieping en dat jaar daarvoor op de 6e verdieping. Maar waar het personeel normaal les krijgt om beleefd met klanten om te gaan?... Daar kregen hun een gratis cursus hoe maak ik ruzie met een klant. ( Mijn vermoeden ). Heb ook gezegd laatste keer dat hotel. Blijf nog liever 3 dagen in een goed hotel daar dan 7 dagen in Abbenebes zooitje natuurlijk. Maar goed.. Nu richten op Chicago en Washington D.C

Is het nu nog handig het topic een slotje te vragen of nog eventjes open te laten of voor als er nog eventuele vragen zijn?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer