Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Yankees

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Re: Tickets Yankees

Bericht door mlbvinnie »

mlbvinnie schreef:
meyem schreef:wat ontzettend jammer dat de wedstrijd is afgelast!!
eventueel kun je de tickets doorschuiven naar iemand van hier die binnenkort vertrekt?

even terug op die Mets - Yankees wedstrijd, die is duur vanwege het (NY) belang ervan. De sfeer is super en er zal veel publiek zitten, dus het is zijn geld meer dan waard.
ik ben ook een keer geweest en kon via Stubhub heel betaalbaar wat krijgen, heb je daar al gekeken?

bedoel je de wedstrijd van 27 of 28 mei?
dat zijn 'cap trade' dagen .... gaan ze hun pet uitwisselen, leuk!
http://www.stubhub.com/new-york-mets-tickets/

in de vakken 510 en 520 bij kaarten voor ca 70$ per stuk (komt nog iets aan toeslagen bovenop)
mijn ervaring is dat eerste rij toch niet het beste is, kijk je tegen de railing en lopen er veel mensen voor langs... ik ga nu liever een paar rijen hoger zitten
o, maar als je voor vakken in de 400 kiest, zit je meestal sowieso droog, dat is ook wel lekker (een wedstrijd voor meestal pas afgelast als het echt giet ... en dus idd pas op het laatst ....)
Zodra ik thuis ben ga ik kijken hoe en wat. Refund kon niet daar kaarten moesten opgestuurd worden. Vervangende wedstrijd ook maar even bekijken hoe dat werkt. Wordt vervolgd

Gedoe met die tickets, inwisselen wou volgens mij ook alleen echt bij het stadion. Nu opgestuurd met brief en krijg waarschijnlijk een cheque terug.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer